Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Date: Sat, 13 Apr 2019 00:17:41 +0200

Am 12.04.19 um 12:07 schrieb FEniks:
> [...]
ksze-klamstwo

> Niektórzy chorzy, niektórzy opłaceni.

> Za tematy smoleńskie już przestali dawać premie.
>
> Ewa

Temat ten poruszany jest i w innych grupach. Trollowanie ma zrodlo - tak
sadze - albo w roznych psychicznych defektach i problemach: samotnosc,
potrzeba uznania, dostrzezenia, sado-maso gdy masz przyjemnosc, ze komus
jakos chocby wirtualnie "dowalisz" wzglednie ciebie obrzuca blotem,
opluja (to zreszta tez jakas gratyfikacja!) albo w zaleznosci sluzbowej
(trollowanie jako zawod lub dorabianie do pensji, zasilku, emerytury).

Rozne sa aberracje, ludzie pisza cos sobie a muzom, bazgrza na scianach,
pisza anonimy, molestuja innych telefonicznie, donosza na sasiadow,
podkladaja trutki dla psow, kotow ... Mozna wiec dac wyraz swoim pasjom
wyjasnienia swiata, zwalczania wrogow, chwalenia wlasnych idoli itd.

A ci na sluzbie? Tutaj moje gratulacje dla "sponsorow"! Podczas gdy
media spolecznosciowe i rozne fora prasowe docieraja chocby teoretycznie
do wiekszej liczby odbiorcow (FB, instagram, twitter), ale grupy
dyskusyjne? Pare osob o raczej stalych pogladach, ktorych nawet armia
trolli raczej nie zmieni. Czasem starzy, ktorych zadna sila nie ruszy z
domu. Nie skloni do pojscia na wybory i glosowania na ich ideoli, nie
spowoduje pojscia na jakies manifestacje, podkladania bomb brzydkim
politykom, telefonowania do gazet, biur poselskich, ambasad, szkol, ze
podlozyli bedzie bumbum ...

Mnie osobiscie jakos zaden troll nie sklonil do zmiany planow
urlopowych, wyjazdu do konsulatu, by wyrobic paszport, zeby glosowac.
Pewnie jestem wyjatkiem?

Acha, zapomnialem pozdrowic z podrozy. Sorry.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40551123863/i
n/album-72157707892486984/
--
saluto