Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

Data: 2019-04-13 20:44:28
Temat: Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 13.04.19 um 16:18 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> Szumnie powiedziane.
> Standard parapsychologii w krajach śródziemnomorskich to jest Madam wróżąca
> z fusów i mówiąca "poznasz panna blondyna, który ci w bramie serce ukołysze".
> Co innego wysyłać artykuły do pisemek libertyńsko-ezoterycznych, ale na takie
> dziady jak te "Madamy" i "Żentelmeny" to bym nigdy nie zszedł.

Skoro cie to interesuje, to przejrzalem pisemko "La Palma Para Ti",
ktore sobie przywiozlem na pamiatke (sa tam i inne, ale albo glownie
reklamowe albo z informacjami aktualnymi i terminami). I co tam jest
oprocz gastronomii, hotelarstwa, ubezpieczen, lekarzy kazdej
specjalizacji, wykazu restauracji, targow, muzeow, sklepow itd.? Pod ta
"parapsychologie" wrzucilem np. Naturheilpraxis, biotiendas, "coaching
transpersonal & astrologico", "ayurvedic practitioner", "ayurveda
massage", "tibetische Klangamassage", "life coach & NLP practitioner".

Tak wiec expatriat czasowy lub staly znajdzie tam zawsze cos dla siebie,
a przedsiebiorczy wypelni jakas luke w popycie.

--
saluto
Silvio Balconetti