Walka z nowotworem!! - Pomocy!!

11. Data: 2003-04-18 17:55:12

Temat: Re: Walka z nowotworem!! - Pomocy!!
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości
news:b7pcr9$9o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dla mnie sa to bandyci, ktorzy zeruja na ludzkiej niewiedzy, naiwnosci i
> rozpaczy.

Nie uogolniaj prosze bo obrazasz ludzi ktorych znam i szanuje.
Oczywiscie zdarzaja sie naciagacze.Uwazam ze chory bedacy pod opieka lekarza
medycyny,wpomagany energia przekazywana przez energoterapeute ma wieksza
sznase na wyzdrowienie.Odradzam korzystanie z bioenergoterapeuty i
rezygnowanie z lekarza medycyny-a to niestety ludzie czesto czynia stad tyle
nieszczesc i wieszanie psow na medycynie niekonwencjonalnej.

> Z tym, ze ja widzialem pacjentow, ktorzy umarli, bo zaufali tego typu
> magikom. Powiedz ilu Ty - osobiscie, nie z opowiadan sasiadki - widzialas
> takich, ktorych bioenergoterapeuta 'wyleczyl z raka'?

Dzieki mojemu znajomemu moja mama zyje pomimo ze walczy z rakiem 8 lat.W tym
roku nowotwor sie odezwal i dzieki pomocy znajomego energoterapeuty mama
miala wiecej silnej woli a do tego naprawde po kazdym "seansie"czula sie
silniejsza.Mama jest pielegniarka wiec bardzo sceptycznie podchodzila do
tych praktyk.

Magda

12. Data: 2003-04-18 18:37:59

Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy mierzy wlasna miara - no nie Robercie?

Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał w
wiadomości news:b7o54g$a6i$1@pippin.warman.nask.pl...

13. Data: 2003-04-18 19:09:15

Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka zgadzam sie z Toba w calej rozciaglosci :-)
I swoim slowem recza, ze sa Bioenergoterapeuci, ktorzy nie robia tego dla
pieniedzy, a osoby poddajace sie zabiegom czuja efekty, tak jak ja poczulem
mimo wielkiego sceptycyzmu.

A odnosnie takich tekstow "Popatrz, jaki porzadny, ten to pieniedzy nie
bral, na pewno umie ludziom pomagac" moge powiedziec, ze tutaj tak jak w
calym zyciu wystepuje taka prosta zasady, ze zadowolony klient powie o swoim
zadowoleniu 1 osobie, a niezadowolony 10. Nie sadze zeby bylo tak duzo
Bio-energoterapeltow zeby byli wstanie zwalczyc opinie publiczna.

Zaraz porpstu zagotuje sie woda w naszym malym oceania od tego jaks ie rzuca
rekiny - jedna z bardziej zalosnych rzeczy dla mnie jest oczernianie innych,
a z tego co widze to "wykwalifikowani" sa do tego najbardziej sklonni, a
zeby bylo smieszniej, to oni biora najwiecej kasy i to w majestacie prawa -
czyz nie paradoksalne? No i oczywiscie najglosniej krzycza, zeby tylko
przypadkiem bio-energoterapelci im chleba ie odebrali - he he

Swoja droga to ciekawe ilu takich WYTYKACZY mialo w ogole doczynienia z
prawdziwa bio-enregoterapia? - no ale nie od dzis wiadomo, ze niektorzy
neguja dla zasady, nie chcialbym nikogo obrazic, ale dla mnie jest to
ograniczenie umyslowe.

po czesci nie na temat - przepraszam Robercie - niestety nie jestem w
odpowiedniej zazylosci z bio-terapeuta, z ktorym mialem przyjemnosc sie
spotkac, jednak obiecuje Ci zadzwonic do niego i zapytac sie w Twojej
sprawie. Zrobie to zaraz po swietach.

pozdrawiam serdecznie i zycze zdrowych swiat :)
mariusz

PS: Nie ma jak zadufany, uogolniajacy lekarz - wrecz wspaniale - uwielbiam
takich !!! - uhhhhhhh

14. Data: 2003-04-18 19:50:44

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mrowka zgadzam sie z Toba w calej rozciaglosci :-)

:-)
Bardzo sie ciesze :-)

Magda

15. Data: 2003-04-18 21:13:49

Temat: Re: Walka z nowotworem!! - Pomocy!!-długie
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> wrote in message
> Użytkownik Agnieszka Sobczyk <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b7p5d7$ero$...@n...onet.pl...
>
> Tego natomiast, ze pewna czesc pacjentow trafia do lekarza zbyt
> pozno, bo najpierw kurowala sie 'rekami, ktore lecza' - tego tolerowac nie
> potrafie. Bo tu za oszustwo naiwni placa juz nie portfelem, a zyciem.

Wojtku!
Nie mówię że tolerować to trzeba i wiem że jest wielu naciągaczy, a już na
pewno nikogo nie nawiam do takiego leczenia.
Pytanie było czy ktoś coś wie lub zna -napisałam prawdę facet odpowiedzał
konkretnie i odmówił,powiedział ze nie umie pomóc o tym wszystkim
dowiedziałam się dopiero później po operacji mojej Mamy w Warszawie, więc ja
jako osoba ostrożnie podchodząca do takich rewelacji przyznaję że coś w tym
było - no chyba że facet miał niezłego farta.
Gościowi napisałam że jest chora i jej stan jakoś się nie polepsza - nie
napisałam nawet na co!
A łyżka na to niemożliwe!?

Chorobę mojej Mamy ignorowano, odsyłano ją z tekstem nie jest pani młoda
może mieć pani rózne dolegliwości., przyjęto ją do szpitala dopiero gdy
powiedziała że nie jest w stanie wyjść i popłakała się, więc jak się to ma
do Twego "pewna czesc pacjentow trafia do lekarza zbyt pozno"

> Oczywiscie - w Twojej opinii moga to byc swieci obdarzeni moca uzdrawiania
> (ni w cholere nie rozumiem tylko, czemu oni sami lecza sie u calkiem
> konwencjonalnych lekarzy... Takich juz tez widzialem). I mozesz o tym caly
> swiat informowac. Ja rowniez mam jednak prawo do swojego zdania.

To co napisałeś to nie było wyrażenie swojej opini na ten temat tylko
doczepiłeś się tego co napisałam. Mi się wydaje że ludzie ci szukają sposobu
bo są w rozpaczy, może dlatego bo ich tata chce, może oni dla siebie -
nieważne - pewnie cała rodzina cierpi i ostatnie czego pragną to czytanie
krytyki i tak nie zmienisz ich nastawienia tylko dodasz wiecej bólu - po co?
Są dorośli i jeśli chcą wydawać pieniądze na to czy tamto. Dla mnie ważne
było to że nie powiem sobie nigdy - mogłam jeszcze coś zrobić.
Ja po prostu bym się nie odezwała.

> Z tym, ze ja widzialem pacjentow, ktorzy umarli, bo zaufali tego typu
> magikom. Powiedz ilu Ty - osobiscie, nie z opowiadan sasiadki - widzialas
> takich, ktorych bioenergoterapeuta 'wyleczyl z raka'?

Nie należę do osób plotkujących na kawie u sąsiadki. Widziałam przez miesiąc
wiele w hospicjum, także ludzi którzy bywali na jakiś terapiach i sami byli
przekonani że jest lepiej - to też ważne - może pożyli dzień czy miesiąc
dłużej - nie wiem.

> A to juz jest bardzo powazny zarzut. Umiesz go udowodnic? Na jakiej
> podstawie twierdzisz, ze 'popelnili blad', a pozniej go 'tuszowali'?

Umiem udowodnić i jak zauważyłeś nie operuję nazwiskami, zrezygnowałam bo
już nie miałam sił, patrząc na konanie w cierpieniach Mamy przez kilka
miesięcy, po porodzie karmiąc piersią maleństwo ciągle tylko myślałam to nic
nie moge się denerwować - nie miałam siły - to moja decyzja dlatego do tego
nie wracam ale życzę tym osobom aby przeszły to co Mama - tylko tyle aby ich
ktoś tak potraktował. Tak czy owak mam prawo mieć również swoje zdanie -
zawiodłam się i już. To tyle na ten temat.

> Ze swej strony Ci obiecuje, ze pierwszy pacjent, ktory o mnie cos takiego
> publicznie powie, trafi do sadu jako oskarzony o pomowienie. I niech sad
> rozstrzygnie, czy mial racje; a jesli nie, to bede zadal odszkodowania za
> szarganie mojego dobrego imienia.

I prawidłowo.

> Bo widzisz, bledy lekarskie zdarzaja sie, zreszta nierzadko. Ale duzo,
duzo
> czesciej tego typu opinie to bzdury wymyslone przez pacjentow - albo ich
> rodziny - obrazonych na caly swiat za to, ze sa chorzy.

Może jakieś statystyki? Jak mam myśleć - może źle rozumuję - przychodzę w
odwiedziny wieczorem -oddział -ok 5 sal, widzę mamę wijącą się i płaczącą
,od pacjentek słyszę że to od jakiegoś czasu więc idę grzecznie się pytam
lekarza co się dzieje, czy można dać coś przeciwbólowego - słysze kilka
godzin temu dostała, proszę o jeszcze bo cierpi - co chcesz z matki zrobić
narkomankę? a wogóle to co-jakąś szkołe skończyłaś - tak studia pokrewne-
....lekarz nie wiedział jakie badania ostatnio jej zrobiono, jaka diagnoza -
byłam w szoku - mówię że na podstawie tego mama umiera - no jeszcze nie
wiadomo-co nie wiadomo? ordynator konkretnie mi powiedział - aha - i wisi mi
czy będzie narkomanką , chcę aby nie cierpiała... nie było sensu rozmawiać
nie podnoszę głosu ale nie lubię gdy ktoś na mnie krzyczy - poprosiłam o
telefon do ordynatora, który do mnnie i lekarzy rano mówił, że na każde
życzenie Mamy ma dostać przeciwbólowy i wszystko co będzie chciała. ......
poszłam do mamy, płakała, za chwilę przyszła pielęgniarka i dała
przeciwbólowy. A gdybym nie przyszła, następnego dnia Mama taka wymęczona
leciała na operację, za co mnie tak potraktowano - to tylko drobiazg.
Nieważne,
nigdy nie mówiłam źle o lekarzach i nie leczę się u znachorów ale sami
wyrabiają sobie taką opinię, krzywdząc innych lekarzy.

> Nie rozstrzygam, jak bylo w Twoim przypadku - nie znam sprawy.

Właśnie.

> pzdr
> W.

Nie będę zaśmiecać już grupy moimi wspomnieniami, uważam że człowiek jest
słaby -kiedy odchodzi ktoś -szuka ratunku wszędzie - ja tak zrobiłam choć
nie wyszło, wiem że zrobiłam wszystko co mogłam, nie zamierzam i
niezamierzałam nigogo z lekarzy tu piszących obrazić ani nikogo naciągac na
jakieś szarlatańskie leczenie.
Pozdrawiam serdecznie,
Aga

16. Data: 2003-05-03 20:44:46

Od: "Marysia" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Borkowicz" <R...@y...com> napisał w
wiadomości news:b7n249$goh$1@news.onet.pl...
> [...]
>

> Wierze osobiscie w medycyne niekonwencjonalna i chcemy sprubowac... i
> tego... moze CUD sie zisci..
>

> Czy ktokolwiek z Was zna ludzi stosujacych niekonwencjonalne metody
> leczenia.. slyszy sie o zielarzach, energotereapeutach. ludziach ktorzy
> uzdrawiaja itp.
>
> Jesli ktokolwiek o takiej osobie slyszal.. blagam! ... podajcie nam jakis
> namiar na takiego czlowieka.
>
> Czas jest tu niezmiernie wazny!! Nie wiem jak na jak dlugo Tacie wystarczy
> sil aby walczyc z choroba...
>

> Juz teraz dziekujemy za pomoc i pozdrawiamy.

Jest mi bardzo przykro ale jezeli moge cos radzic to niewydawajcie
niepotrzebnie pieniedzy na znachorow bo wyciagna od was pieniadze i nic sie
nie zmieni. Musicie byc przygotowani na najgorsze. Tak sie zlozylo ze
niedawno pochowalem mi bardzo bliska osobe ktora zachorowala na ta straszna
chorobe nic niepomoglo a probowalismy wszystkiego.
Pozdrawiam i trzymam kciuki
Marysia

17. Data: 2003-05-04 10:08:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora