Wampiry cd

1. Data: 2003-04-09 21:10:16

Temat: Wampiry cd
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno mnie nurtuje (chociaż osobiście w to nie wierze). Czy można
uzależnić się od oddawania krwi?

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

2. Data: 2003-04-10 12:55:21

Temat: Re: Wampiry cd
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V+" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze jedno mnie nurtuje (chociaż osobiście w to nie wierze). Czy można
> [...]

Honorowi krwiodawcy mają pewną' nadprodukcję, ale zaprzestanie oddawanie nie
jest groźne. Chyba, że mówisz o uzależnieniu psychicznym, no teoretycznie,
ewentualnie, sporadycznie można...(?)
pozdr

3. Data: 2003-04-10 14:03:57

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 10.04.2003 o 14:55 ) magda napisał:

> Chyba, że mówisz o uzależnieniu psychicznym, no teoretycznie,
> ewentualnie, sporadycznie można...(?)

Miałem na myśli tą "nadprodukcję".
Jeszcze jedno mam pytanko, na ile PLN jest teraz wyceniany litr krwi i czy
nadal można odliczyć to od podatku?

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

4. Data: 2003-04-10 17:57:05

Temat: Odp: Wampiry cd
Od: "Zuza" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
To "uzależnienie" jest czasem śmieszne. Jak regularnie nie oddam krwi to się
źle czuje:) I ponoć widać to u mnie że zbliża się termin na oddanie krwi:)))
Pozdrawiam Zu
Użytkownik V+ <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e15qzzsqwzmc$.dlg@v_plus.pl...

5. Data: 2003-04-10 18:19:40

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem na myśli tą "nadprodukcję".
> Jeszcze jedno mam pytanko, na ile PLN jest teraz wyceniany litr krwi i czy
> nadal można odliczyć to od podatku?

nie wiem, dawcy dostają czekolade...

6. Data: 2003-04-10 20:45:34

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 10.04.2003 o 20:19 ) magda napisał:

> nie wiem, dawcy dostają czekolade...

Dokładnie to 8 ;-)

Chodzi mi o to ile PLN moge odliczyć sobie od podatku o ile jeszcze moge),
a nie ile PLN dostane za krew.

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

7. Data: 2003-04-11 05:57:12

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

V+ wrote:
> Miałem na myśli tą "nadprodukcję".

Ja oddaję od prwawie 2-óch lat ok. 3 x w roku i nie zaobserwowałam żadnego
uzalezniania, chybaże psychiczne jak ktoś tu sugerował.

> Jeszcze jedno mam pytanko, na ile PLN jest teraz wyceniany litr krwi
> i czy nadal można odliczyć to od podatku?

Można sobie odliczyć tak jak darowiznę. 1 lirt chyba 120-130 zł ale
dokładnie nie wiem ile kosztuje 1 litr krwii sprawdź w Stacji Krwiodaw.

Ania

8. Data: 2003-04-12 14:46:53

Temat: Re: Odp: Wampiry cd
Od: "Beata" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe bardzo, jak wyglada ta nadprodukcja? I czego dotyczy? Skad czerpiecie
te informacje?
Nie mozna uzaleznic sie od oddawania krwi fizycznie, psychicznie mozna od
wszystkiego.

9. Data: 2003-04-13 11:08:57

Temat: Re: Re: Wampiry cd
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Thu, 10 Apr 2003 14:55:21 +0200, "magda"
<m...@w...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Honorowi krwiodawcy mają pewną' nadprodukcję,

Tam z ciekawosci sie spytam :)
Na czym ta nadprodukcja polega?
Oddaje dzisiaj krew, 450 ml i...?
Przez najblizsze trzy miesiace mam o te pol litra krwi za duzo -bo mi
sie jej wiecej odtworzy? Czy pojawia mi sie to na sama mysl ze jutro
bede ponownie krew oddawac? ;)

W tej chwili krwi juz od roku nie oddaje - ale ze wzgledow
zdrowotnych, bo nie moge. Jednak wiele lat bylam krwiodawca i jakos
naprodukcji krwi u siebie nie zauwazylam - jak bylam
niskocisnieniowcem tak nim zostalam, jak mialam zawsze wysoki poziom
hemoglobiny - tak caly czas mialam - i zanim zaczelam oddawac krew i
teraz gdy juz jej nie oddaje.

Nie czulam zadnego przymusu oddawania krwi - szlam wtedy gdy po okolo
3 miesiacach moglam sie urwac z pracy lub mialam wolne.

Czy ktos moglby mi wreszcie wyjasnic skad sie biora mity/teorie o
"uzaleznieniu fizycznym" od oddawania krwi i naprodukcji tejze przy
byciu krwiodawca?
Bo mnie to interesuje ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

10. Data: 2003-04-14 19:45:02

Temat: Odp: Odp: Wampiry cd
Od: "romi" <r...@s...biz> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mozna uzaleznic sie od oddawania krwi fizycznie, psychicznie mozna od
> wszystkiego.

mozna sie uzaleznic...po regularnym oddawaniu krwi i naglym przestaniu
organizm czasem dziwnie reaguje np nadcisnieniem.
pozdr rr

Pomocy (dlugie)
Guzek
Do ginekologów - spirala
Krew, osocze <=> wampiry ?
Ile kosztuje miesiecznie noszenie soczewek kontaktowych ?