Wanna w małym mieszkaniu- warto???

1. Data: 2003-08-22 18:38:23

Temat: Wanna w małym mieszkaniu- warto???
Od: "Jacek" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was
NIebawem bede sie przeprowadzał do pierwszego własnego ciasnego M!!!!!!!!!
Radocha ogromna, ale zapewne znacie to uczucie:):)
I tu mam pewne refleksje z łazienką otóż razem z łazienką jest kibelek jest tam
wanna (model prawdziwie klasyczny:):)nie żadne tam rokoko) i okno a to wszystko
w prostokacie 2,5 x 2,10metra.
Wszak jeszcze tam nie mieszkam ale juz teraz zastanawiam sie na rozmieszczeniem
jakichs tam sprzetów i tu sie zastanawiam nad przydatnościa wanny która tam
stoi,(ja sam wole kabine prysznica której tam nei ma ale mam zamiar wstawić)
Tak sobie mysle tą wanne wywalić i wygodnie rozstawić jakies mebelki
Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)
Pozdorwienia
Przeprasza m za crossposta
Z góry dziekuje za polemike
Jacek

2. Data: 2003-08-22 19:24:24

Temat: Re: Wanna w małym mieszkaniu- warto???
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
> Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)

witam
wanna jest lepsza gdy ma sie dzieci które uwielbiaja kapiele,pod prysznicem
jest raczej ciężko pobawic sie gumowa kaczuszką,poza tym żle sie myję
dziecko stojac przed kabina prysznica,chyba,że wejdzie sie z nim.
wanna jest super po długim ,ciężkim dniu :)
poza tym można na wannie zamontować osłonę prysznicowa i brac prysznic lub
długie kąpiele.
wole wanne :)
pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-08-22 21:56:51

Od: "AśkaS" <j...@m...widzew.net> szukaj wiadomości tego autora

Oj, wanna ci się przyda, jak nie będziesz sigiel.A oprócz tego dużo ludzi ,
którzy zamienili wanne na prysznic narzeka potem, że im tej balii brakuje.
A jak duża ta łazienka?

4. Data: 2003-08-23 10:06:30

Od: "Jacek" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak duża ta łazienka?

Łazienka ma 5,25 m2

Pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2003-08-23 10:28:12

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łazienka ma 5,25 m2

moja ma 4 m i jest wanna 170 cm. ja uwielbiam wanne, to idealny relaks, ale
gdy nie oszczedzalam wody, to przyszlo mi placic 1300 zl doplaty rocznej za
wode. teraz bardzo oszczedzam i place tez sporo.....

6. Data: 2003-08-23 17:46:13

Od: "ewaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> Tak sobie mysle tą wanne wywalić i wygodnie rozstawić jakies mebelki
> Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????

Jeśli kabina to radzę z głębokim brodzikiem. Dziecko w nim się może
chlapać, a stołek umieszczony na bocznej ściance ułatwi relaks..E.

7. Data: 2003-08-26 07:31:28

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wszystko

> Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)

Może być brodzik - nas jest już czworo i brodzik z prysznicem wystarcza.
Uważam że pozbycie się wanny, która była tam w planach i wstawienie brodzika
było bardzo dobrą decyzją. Jedną z lepszych jakie podjęliśmy odnośnie zmian
w mieszkaniu.

Dzieciom nalewa się wody do brodziku i tam sie kąpią razem z chmarą
zabawek - bezpieczniej niż w obłej wannie, mniejsze ryzyko, że sie poślizgną
na obłych bokach.
W małym mieszkaniu, warto oszczędzać miejsce, bo z czasem tragicznie zaczyna
go brakować, w miejsce które wygospodarujesz wywalając wannę a wstawiając
mniejszy brodzik może zmieścić się pralka, a nad nią szafka, albo umywalka
jeśli jej tam nie ma.

Sowa

8. Data: 2003-08-26 19:21:29

Od: "Anka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku - tylko prysznic!!!
We dwoje też jest przyjemnie, dzieci też da się wykąpać,a jaka oszczędność
miejsca i wody!

9. Data: 2003-08-26 22:47:05

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Jacek wyklawiaturzyl(a):

> Tak sobie mysle tą wanne wywalić i wygodnie rozstawić jakies mebelki
> Jak myslicie??? ta wanna moze sie okazać niezbedna w przyszłości????
> Dodam ze jestem singlem, ale to chyba też do czasu:):)

Jestem za prysznicem, bardzo fajna sprawa, mamy w 3-ke prysznic juz pare
latek, oszczednosc miejsca i wody przemawia zdecydowanie *za* .
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

Re: znowu noworodki w beczce
Re: znowu noworodki w beczce
Re: znowu noworodki w beczce
Re: znowu noworodki w beczce