Warszawa pasmanteria?

1. Data: 2003-08-30 08:16:41

Temat: Warszawa pasmanteria?
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie na tydzien do Warszawy i tu moje pytanie o ciekawe i niedrogie
pasmanteri.Szukalam w postach ale jakos nie widze.Z gory dziekuje na Was
zawsze mozna liczyc.

Marzena (Police)

marzena@_nospam_police.pl
przy odpowiadaniu usun zbedne [_nospam_]
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2003-08-30 09:03:02

Temat: Re: Warszawa pasmanteria?
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, polecam ,sprawdż jest nawet mapka:

http://strony.wp.pl/wp/haberdashery/

Anga

---------

1. Data: 2003-08-30 10:06:36

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Anga" napisałA:
> Witaj, polecam ,sprawdż jest nawet mapka:
>

> http://strony.wp.pl/wp/haberdashery/

Dzieki za te stronke :o) Kiedys bardzo czesto kupowalam u tego pana, kiedy
byl jeszcze w budkach przy targowisku na Pl. Zawiszy, a w Hali zdarzylo mi
sie ze dwa razy, ze zawitalam do pasmanterii, a tu zamkniete na glucho,
zadnej karteczki i mimo polgodzinnego czekania nikt sie nie pojawil. Teraz
ze stronki sobie zapisalam numer telefonu, w razie czego bede mogla
zadzwonic :o))

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-08-30 11:01:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Aug 2003 10:16:41 +0200, "Marzena"
<marzena@no_spam_police.pl> wrote:

> [...]
>pasmanteri.Szukalam w postach ale jakos nie widze.Z gory dziekuje na Was

jak jestem w Wwie to lece na Sniadeckich...teraz, 2 tyg temu
popylalam na piechote spod Barbakanu tamze, byleby tylko pobyc
tam - zakolegowana jestem z pania na stoisku z welnami ;)))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-08-30 17:29:04

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim serdeczne dzieki
Marzena

1. Data: 2003-08-31 07:56:44

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! Ze znanych mi pasmanterii, to Carrefure na ulicy Głębockiej 15 tel
3311933 i 3311365
ul Śniadeckich- centrum, ul Widok za rotundą. Cen niestety nie znam. Jeszcze
jedna ( chyba droga) w Galerii Mokotów, nazywa się Bocian . Widziałam tam
np. tkaniny obrusowe z miejscami do haftu krzyżykowego.
Niestety w cenach astronomicznych. Pozdrawiam grupowiczki. Aleksandra.
Warszawa

[xxx] wzory kwiatków
Przepraszam
FAQ pl.rec.robotki-reczne