Warszawa - psychiatrzy lub studenci AM

11. Data: 2002-05-22 17:27:18

Temat: Re: Warszawa - psychiatrzy lub studenci AM
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwierz mi, że na klinikach cie zauważą i nie bedziesz sie musiala bac
konkurencji.

sajmona zauwazyli , bo to jest as interny , a mnie nie zauwazyli i nie chca
zauwazyc...
a tak nawiasem mowiac to kolezanko najpierw sie na medycyne dostan , a
pozniej wkrecaj , bo po prawdzie to znam takich co ze 4 razy probowali...
zycze jak najlepiej
Tichy

12. Data: 2002-05-22 18:20:27

Od: "ika zuzeloth" <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy <t...@w...pl>
acgkdk$n61$...@n...tpi.pl

> a tak nawiasem mowiac to kolezanko najpierw sie na medycyne dostan , a
> pozniej wkrecaj , bo po prawdzie to znam takich co ze 4 razy
probowali...

Już mam to za sobą. I to jakiś czas temu :) tylko się po drodze nie
układało, więc na drugim roku ugrzęzłam. Ale tu nie ma jeszcze klinik.
Jak się po 6 latach studiowania dowiem, że to nie _to_?
A 'kręcenie' to nie takie bierne zużywanie powietrza wokół. Chcę się tym
najzwyczajniej w świecie zainteresować. Póki co zrobiłam taki myk z
radiologią, nawet w kole naukowym jestem ;> ale to właśni 'nie to'.
No. Więcej tłumaczyć się nie będę ;)

Dzięki za odpowiedzi. Na szczęście znalazłam kogoś, kto może mi pomóc.

--
ika - umop apisdn

13. Data: 2002-05-22 18:42:10

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

e to trzeba bylo tak odrazu
jak jestes studnetka to idz poprostu do kliniki i tyle.albo na kolo , ja
nakolo psych. zapisalem sie na drugim roku , ale nudne bylo jak cholera
pozdrawiam Tichy
z klinik polecam Brodno

14. Data: 2002-05-22 18:52:55

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już mam to za sobą. I to jakiś czas temu :) tylko się po drodze nie
> układało, więc na drugim roku ugrzęzłam.

EEEEE, no to ja też sorry Cie bardzo! Myślałem, że ty jakaś nastolatka
niezrównoważona jesteś, a ty
studentka AM-u.
A poślizgiem sie nie przejmuj, zdarza sie. I popieram Tichego. Jak psychiatria
to tylko
Bródno!
pzdr,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

15. Data: 2002-05-22 22:56:18

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak jestes studnetka to idz poprostu do kliniki i tyle.albo na kolo , ja
> nakolo psych. zapisalem sie na drugim roku , ale nudne bylo jak cholera

Brodno jest dobre... Koszko wyprowadza je na prosta.. (przynajmniej jesli
chodzi o psychiatrie)
Idz do dr Cedro i ladnie sie usmiechnij :) napewno nie odmowi...
a jakby co to powiedz ze skierowali Cie do niego koledzy z bloku "E"

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

masc