Warszawianki - spotkanie po urlopie

1. Data: 2002-08-18 19:53:44

Temat: Warszawianki - spotkanie po urlopie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - czy są możliwości spotkania? Bardzo się stęskniłam.

Ela

1. Data: 2002-08-19 04:43:31

Temat: Re: Warszawianki - spotkanie po urlopie
Od: "stynka" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie - czy są możliwości spotkania? Bardzo się stęskniłam.

No pewnie ze sa, i to jeszcze jakie!!! My przeciez tez stesknione :-)
A moze u mnie? Odgrazalam sie kiedys, pamietacie?

stynka

1. Data: 2002-08-19 12:07:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Może i mnie się tym razem uda?:)))) Bo już raz odłączyłam od siebie ssaka na
kilka godzin, obie żyjemy i babcia też:)))
O, wymienimy się próbkami mulin!
A jaki termin? Tylko nie w sobotę, bo idę na wesele.
Pozdrówka,
Zosia

1. Data: 2002-08-20 05:06:52

Od: "stynka" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Bo już raz odłączyłam od siebie ssaka na
> kilka godzin, obie żyjemy

A czemu nie wezmiesz ssaka ze soba? Pobawiliby sie z moim Jachem! ;-)

Co powiecie na srode lub czwartek w tym tygodniu? Ok. 18-18:15? Mieszkam b.
blisko Placu Zawiszy.

st.

1. Data: 2002-08-20 07:19:23

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Aug 2002 07:06:52 +0200, "stynka" <s...@s...net>
wrote:

>Co powiecie na srode lub czwartek w tym tygodniu? Ok. 18-18:15? Mieszkam b.
>blisko Placu Zawiszy.

A może być NIE środa? Proszę...

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-08-20 08:49:31

Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może być NIE środa? Proszę...

Czwartek wiec?

stynka

1. Data: 2002-08-20 08:54:37

Temat: Odp: Warszawianki - spotkanie po urlopie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie ze sa, i to jeszcze jakie!!! My przeciez tez stesknione :-)
> A moze u mnie? Odgrazalam sie kiedys, pamietacie?

A może być w jakimś innym lokalu? Na spotkania domowe przyjdzie czas, gdy
będzie troszkę chłodniej. Rozejrzyj się za jakimś zacisznym ogródkiem w
pobliżu.
Termin- dowolny. Ja jestem wolna każdego popołudnia - na razie jeszcze.

Ela

1. Data: 2002-08-20 09:14:47

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A możesz mnie przy okazji uszczęśliwić tymi szablonami z Anny, których nie
mogłam odczytać. Albo zrób kolorowe ksero. Będę bardzo zadowolona, bo na
razie zrobiłam bardzo dużo kółeczek początkowych i chciałabym je połączyć
wreszcie w całość.

Dzięki

Ela

1. Data: 2002-08-20 11:40:05

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Aug 2002 11:14:47 +0200, "ela0626"
<e...@i...pl> wrote:

> [...]
>razie zrobiłam bardzo dużo kółeczek początkowych i chciałabym je połączyć

Chętnie, ale chwilowo gazeta z wzorami jest w mocy Ani S. :-)
Ale nie rozumiem: kółeczka początkowe masz osobno? Przecież w
każdym ostatnim okrazeniu laczy sie je do poprzednich? Hmm, musze
to zobaczyc.
Odnosnie spotkania: okazalo mi sie, ze moze byc sroda (niestety
dla mnie inne plany wziely w leb), moze byc i czwartek.

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-08-20 15:02:57

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem, widziałam się dziś z winowajczynią.

> [...]
> Ale nie rozumiem: kółeczka początkowe masz osobno? Przecież w
> każdym ostatnim okrazeniu laczy sie je do poprzednich? Hmm, musze

Koniecznie musisz to zobaczyc. Kółeczka są prześliczne :)))))

Pozdrawiam

Ela

Po urlopie
dzięki za życzenia:))))