Re: Warszawka do cna skowidiocona ?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Warszawka do cna skowidiocona ?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 25 Nov 2021 19:20:28 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nauczanie domowe. To czego zawsze chciałaś.

Mało zrozumiałaś z tego, czego JA CHCĘ.
Na pewno nie chcę, aby do szkoły szła dotacja na dziecko, ktore w niej nie
jest uczone. A skoro ona tam idzie, a bezprawnie!!! odmówiono dziecku
uczenia, to istnieją procesy zbiorowe założone przez rodziców takich
dzieci. NIE MA ŻADNEGO PRAWNEGO UZASADNIENIA, aby ZDROWEMU DZIECKU ZAKAZANO
CHODZENIA DO SZKOŁY I TYM SAMYM UNIEMOŻLIWIANO REALIZACJĘ POWSZECHNEGO
OBOWIĄZKU SZKOLNEGO - to uzasadnienie pozwu.
Czy cokolwiek z tego rozumiesz?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.