Re: Warszawka jak zwykle górą

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Warszawka jak zwykle górą
Date: Sat, 10 Jun 2017 18:03:17 +0200

Aiua40 pisze:

> sorki ale źle się wyraziłam. miałam na myśli ciebie jako tego który
> lubi się poróżnić o byle co. :-)

Zatem chyba mnie z kimś pomyliłaś - ja sprzeczam się tylko o sprawy
zasadnicze. Nigdy o drobiazgi

> całkowita zgodność to luksus na który mnie nie stać ;-)

Od drobiazgów, drobnych nieporozumień zaczynają się grube sprzeczki.
Pozostaje więc tylko pełna zgodność. No ale skoro Ciebie na nią nie
stać... No cóż... :-(

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin