Warto umierać.

11. Data: 2019-06-12 00:07:43

Temat: Re: Warto umierać.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-11 20:28, Kviat wrote:
> W dniu 11.06.2019 o 19:58, XL pisze:
>> Trybun <M...@j...ru> wrote:
>>> W dniu 11.06.2019 o 01:18, XL pisze:
>>>> ,,Czy dla Polski warto umierać ?
>>>>

>>> Nie,. A zabijać dla Polski warto?
>>>

>> W OBRONIE 3xTAK
>
> W obronie czego?

w samoobronie.

Jak już napisałem powyżej, dziś, ponownie nabiera aktualności
powiedzenie z lat wojny 1920, że: "Z bolszewikami się nie dyskutuje, do
bolszewików się strzela."

//w samoobronie, właśnie.

12. Data: 2019-06-12 08:42:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 23:03, Ilona pisze:

> i widzisz, obleśny levaczku, nawet w chwili tak podniasłej, jak pamięć o
> ludziach honoru, bohaterach, wylazła z cie bie  materialistyczna, żeby
> nie powiedziec zdradziecka morda.

gdzie ty sie uczyles czytac? pod woda?

--
gazebo

13. Data: 2019-06-12 08:44:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 23:07, Ilona pisze:

> w samoobronie.

to sie akurat zle skonczylo dla jednego pana, nie polecam

--
gazebo

14. Data: 2019-06-12 09:11:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2019 o 00:07, Ilona pisze:

> [...]
>
> Jak już napisałem powyżej, dziś, ponownie nabiera aktualności
> powiedzenie z lat wojny 1920, że: "Z bolszewikami się nie dyskutuje, do

Uważaj co piszesz, bo to jest nawoływanie do przemocy wobec pisu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2019-06-12 09:18:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2019 o 00:03, Ilona pisze:

> i widzisz, obleśny levaczku, nawet w chwili tak podniasłej,

Że co?

> jak pamięć o
> ludziach honoru, bohaterach,

O czym ty bredzisz?

> wylazła z cie bie  materialistyczna, żeby
> nie powiedziec zdradziecka morda.

Co za bałagan w głowie. Niesamowite...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2019-06-12 13:57:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> W OBRONIE 3xTAK

Czyli uważasz że Polska to jakieś wartości w obronie których warto
posuwać się nawet do zabijania? Mogłabyś wymienić choć kilka z tych
wartości?

17. Data: 2019-06-13 22:01:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 08:44, gazebo wrote:

> to sie akurat zle skonczylo dla jednego pana, nie polecam

to niech będzie, że w obronie własnej!

18. Data: 2019-06-13 22:02:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 09:11, Kviat wrote:

> Uważaj co piszesz, bo to jest nawoływanie do przemocy wobec pisu.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Raczej, wobec biednych idiotów!

19. Data: 2019-06-14 00:36:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2019 o 21:01, Ilona pisze:

> to niech będzie, że w obronie własnej!
> w samoobronie.

nie czytasz co sie do ciebie pisze

--
gazebo

20. Data: 2019-06-15 02:42:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <M...@j...ru> wrote in message

> Czyli uważasz że Polska to jakieś wartości w obronie których warto posuwać
> się nawet do zabijania? Mogłabyś wymienić choć kilka z tych wartości?

Mam przeczucie że odpowiedzi nie przeczytamy...

Pytanie na śniadanie.
Mądrego warto poczytać
,,Normalność".
Ziemkiewicz forever ?