Re: Warzywa - bylo: Laik ogrodowy ...

1. Data: 2001-03-19 13:43:00

Temat: Re: Warzywa - bylo: Laik ogrodowy ...
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Widze, ze niechcacy wywolalam niemala burze na temat warzyw. Mnie nie jest
szkoda miejsca na warzywa, choc mam nieduzy ogrod. Sprawia mi przyjemnosc,
ze moge zjesc to co sama wyhodowalam. I dlatego nie zrezygnuje z warzywnika,
tylko go pewnie troche zmniejsze.
Juz w zeszlym roku myslalam o okoleniu grzadek warzywnych obwodkami z
roslin ozdobnych, tak jak proponuje Basia Kulesz. Moze uda mi sie w tym roku
choc czesciowo zrealizowac ten pomysl.
U nas znowu zima. Od rana pada snieg i jest -2 stopnie.

Pozdrawiam
Basia Plutowska

2. Data: 2001-03-21 18:26:12

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości
S1...
Mnie nie jest
> szkoda miejsca na warzywa, choc mam nieduzy ogrod. Sprawia mi przyjemnosc,
> ze moge zjesc

Jedni lubią jeść inni patrzeć na "kwiatki". Można to połączyć i zrobić
"podogródek" (dział) roslin ozdobnych przydatnych do spożycia.

>to co sama wyhodowalam. I dlatego nie zrezygnuje z warzywnika,

Nie chcę "krakać' ale w przyszłości chyba zmienisz grządki warzywne na
ozdobne. Tak robią wszyscy którzy lubią ogrody.

> tylko go pewnie troche zmniejsze.
> Juz w zeszlym roku myslalam o okoleniu grzadek warzywnych obwodkami z
> roslin ozdobnych, tak jak proponuje Basia Kulesz.

Basia nie proponuje. Basia marzy :-). Zresztą, marzenia Basi mają chyba
znaczenie praktyczne. W przypadku aksamitek, nie tylko chodzi o zdobienie
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-03-26 14:04:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia nie proponuje. Basia marzy :-). Zresztą, marzenia Basi mają chyba
> znaczenie praktyczne. W przypadku aksamitek, nie tylko chodzi o zdobienie

Jeśli myślisz o tym, że aksamitki zwalczają nicienie, to melduję, że
nicienia jeszcze nie widziałam. A jak tylko zamieć śnieżna się skończy, to
wysiewam aksamitki - od marzeń do czynu, mości panie!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-03-27 08:40:27

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz

> [...]
> się skończy, to
> wysiewam aksamitki - od marzeń do czynu, mości panie!

A ja jeszcze mam jeden patent warzywno - ozdobny. Na grządce różanej,
tak z tyłu, mam posadzony czosnek. Rośnie tam już od kilku lat, wogóle
go nie wykopuję. Jak zaczyna kwitnąć, to kwiaty usuwam, bo mi nie
pasują do róż. Ale za to róże na nic nie chorują. Nie mają mszyc,
mączniaka, czarnej plamistości ani innych diabłów.

Żyć nie umierać!!! ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

www.plantator.pl
Kamelia
Wymiary budki na szpaki?
wiśnia