Watercolours-pastelowe kwiaty/dla drzewka,Gohy.....itd/

1. Data: 2003-02-03 17:32:55

Temat: Watercolours-pastelowe kwiaty/dla drzewka,Gohy.....itd/
Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomośc dla:drzewko,Goha,Julka,aga,Monika,Yenulka,gawula,asi
ek,Ewa Birlet i
tych,które interesowały się obrazkami z tematu:"poszukiwane schematy od
dawna"-chodzi o pastelowe kwiaty z serii Derwentwater-Watercolour / zdjęcia
na http://sewandso.co.uk/ran779-0.html / Mam schemat maków wyłożony tak jak
poprzednio na www2.gazeta.pl login-haft,hasło-12345 /poczta
h...@g...pl/.Mam nadzieję,że się Wam otworzy,ja nie mogę sprawdzić,bo coś
od wczoraj poczta u mnie "nawala" i co ważniejsze,że może znowu nie zniknie
jak poprzednio z serią Sunsets.I jeszcze jedno :jeżeli ktoś ma ochotę na
irysy z tej serii to podam link.

Ada

1. Data: 2003-02-03 18:36:49

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi, udalo mi sie ten mail dalej do mnie przeslac. Jest tam tylko zdjecie
obrazka, bez schematu. Nie jestem pewna, ale chyba cos nie wyszlo.
MonikaB

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-02-03 19:59:50

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hehe! Juz nie ma tam zadnej wiadomosci. Skrzynka jest pusta. Co wiecej,
folder "wyslane" tez jest pusty, wiec nikt tego nie wysylal dalej.
Monika, jestes podejrzana :))))

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-03 21:25:53

Od: "haft krzyzyk" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne rzeczy dzieją się z tą pocztą.W chwili,gdy zamykałam komp. schematy
były.Czyżby ktoś celowo?Dałam to celowo na pocztę,bo u mnie strasznie linia
obciążona/ferie/i wszystko dlugo trwa,nawet za długo,a tu taki klops.Coś
wymyślę,ale nie dziś.Czekajcie. Ada

1. Data: 2003-02-04 07:33:53

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dopiero dzis zajrzalam, ale skoro pusto tam podobno, to czekam na
informacje kiedy bedzie dzialac:)))
pzdr
yenn

http://www.gazeta.pl/usenet/

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-02-04 10:02:40

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ups, jesli to ja jestem winna to sorry, nie zrobilam tego celowo. Lepiej
moglam tego nie dotykac, bo to inaczej widocznie dziala jak moj Outlook.
Mialam zamiar ten list wyslac dalej, tak jak to nie raz u mnie robie i
wiedomosc orginalna zostaje. Moze podesle Wam kazdej, ktora chce to co
"ukradlam".

Jeszcze raz przepraszam za to zamieszanie.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-02-04 10:34:49

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> "ukradlam".
>
> Jeszcze raz przepraszam za to zamieszanie.
To ja też poprosze

Agatek

1. Data: 2003-02-04 10:35:00

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> Mialam zamiar ten list wyslac dalej, tak jak to nie raz u mnie robie i
> wiedomosc orginalna zostaje. Moze podesle Wam kazdej, ktora chce to co

Najprosciej wrzucic maila z powrotem do skrzynki Ady :), a stamtad chetne
sobie przesla dalej (nie sciagajac). Powinien list zostac. Najbezpieczniej
wchodzic przez strone www, nie OE.

Elzbieta

1. Data: 2003-02-04 11:20:33

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale i tak to jest samo zdjecie, bez schematow, przynajmniej ja tyle dostalam
emailem od Magdy. A moze Ada poda link skad te maki sciagnela? i kazdy sobie
na wlasna reke sciagnie?
I ja jestem chetna na te irysy tez z tej serii.
Pozdrawiam
yenn

1. Data: 2003-02-04 13:26:07

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maki są w skrzynce tak jak miało być,login i hasło-tak jak wcześniej
podałam,Brakuje mulinek,ale dosłałam i chyba już są-ściągajcie.Link do
irysów http://kateand6218.narod.ru/StitchSchemes/index.htm , link do całej
seriito http://sewandso.co.uk/ran779-0.html I jeszcze jedna wiad. linku do
maków nie mam,gdyż schematy te dostałam z forum rosyjskiego-bardzo duży
załącznik,chyba przeszlo 5Mb i teraz mam kłopot z przesyłaniem tego w
całości,a ja w sprawach komp. jestem "cienka" i dlatego,jeśli znikną znów
maki to już nie przesyłam,bo za dużo czasu tracę. Ada

I jeszcze jedno wczoraj umieściłam w nowej skrzynce dwa schematy do
Derwentwater,na resztę nie mam czasu,kto chce niech sobie ściągnie i nie
kasuje.Login hafty,hasło 12345.I to by było tyle.

yenulka <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> na wlasna reke sciagnie?
> I ja jestem chetna na te irysy tez z tej serii.

Kram z robotkami luty2003
Kubus Puchatek
"Relaks z Robótkami"
[Gdzie] Oprawa obrazkow i passe-partout we Wroclawiu
SANDRA 12/2002 - kto ma???