We Wrocławiu wiosna :-)

21. Data: 2004-03-15 08:00:52

Temat: Re: We Wrocławiu wiosna :-)
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in
news:ur7vusgev.fsf@sapijaszko.net:

> Hmmm... Koło 10+. Dzisiaj o 7 rano było w mieście 5 z groszami, na
> polu jest jakieś 2, 3 stopnie chłodniej.

Kaska, nie przejmuj sie, ci w centrumie zawsze mieli lepiej :-)
U nas na wsi o 6.00 bylo -1, szron jak brylanty na trawniku i inne takie
:-)
Ale wczoraj wczesnym popoludniem bylo +11.
Wiosna jest na pewno, bo pelno pszczol na krokusach pracuje :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz., szykujaca sie do wyjscia do O.Bot. :-D

22. Data: 2004-03-15 08:37:53

Temat: Odp: We Wrocławiu wiosna :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:u...@s...net...

> W niedzielę dało się słyszeć jednego u nas na polu...

Następnemu się coś świergoli :-)
Szpaki wam gwiżdżą, szpaki! Co najwyżej kosy. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

23. Data: 2004-03-15 08:42:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> :-)
> Ale wczoraj wczesnym popoludniem bylo +11.

Zazdroszczę, jak zwykle zresztą. U nas było zimniej, ale dziś już ładniej to
wygląda, słońce się przebija i ok 7 st.mamy, dziesiątke chyba dziś
przekroczy :)

> Wiosna jest na pewno, bo pelno pszczol na krokusach pracuje :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz., szykujaca sie do wyjscia do O.Bot. :-D

Zdaj realcję co tam teraz kwitnie :)

Pozdrawia
Kaśka, jeszcze bez pszczół w ogrodzie

24. Data: 2004-03-15 09:39:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Zdaj realcję co tam teraz kwitnie :)

Mowilam, ze w centrumie maja lepiej?
Mowilam :-)
Przekwitaja: oczary posrednie zolte i czerwone

Kwitna:
cisy, leszczyny,
jasmin nagokwiatowy
Helleborus viridis, niger, lividus subsp. corsicus
Krokusy botaniczne rozniste
przebisniegi i sniezyce
ranniki
wawrzynek wilczelyko oba kolory
cebulica dwulistna
milek amurski
przylaszczka transsilvanica
i oczywiscie niezawodne stokrotki :-)

Zaczynaja kwitnac:
Ziarnoplony
przylaszczki nasze (nobilis)
rododendrony ostrokonczysty i sichotense
deren jadalny
kalina wonna (ale ona jest nienormalna)
Iris danfordiae (1 szt.)
lepieznik rozowy
cebulica syberyjska (1 szt.)
zloc zolta
no i po raz trzeci od lutego zaczyna kwitnac rozanecznik dahurski (ten
to ma zdrowie...)

Gotowe na dniach sa
Helleborus foetidus

Wiosna jak nic :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. radosna jak ta pszczolka :-)

25. Data: 2004-03-15 09:41:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:ur7vusgev.fsf@sapijaszko.net...

> Stare, ale doczytałem, i muszę przesadzić. Nowe też chętnie przyjmę :-)

To jest apel do pozostałych pl.rec.ogrodników :))) Służę informacją jakich
Grzegorz nie posiada :)))

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-03-15 09:57:10

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns94AD597B5FCC5ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

To w ub. roku
> nabylam krokusy w woreczku, firmowe, ze zdjeciem, a jakze..
bialo-czarne
> mialy byc. To te dla odmiany sa fioletowe.

No to mamy pewnikiem takie same, też się na te biało-czarne dałam
zlapać. Ale u nas jeszcze śnieg leży na tych krokusach, więc chwila
prawdy jeszcze przede mną. I pewnie jeszcze poleży, bo dużo go jest :(
Pierwsze przebiśniegi się dopiero przebiły (przez liście hosty) i
kwitnie sesleria heuffleriana. A raczej pokazała pierwsze
kłoski-wymoczki ;-)
No i przez całą zimę kwitnie jeden bratek :)

Najbardziej spektakularnie kwitną kocury.
Z całej okolicy. :))))

Pozdrawiam
Ewa

27. Data: 2004-03-15 10:07:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in news:c33urc$s4d
$...@n...news.tpi.pl:

> No to mamy pewnikiem takie same, też się na te biało-czarne dałam
> zlapać.

Pare lat temu tez je kupilam, jeszcze do starego ogrodu, i byly bialo-
czarne. Gdy sie przenosilismy z ogrodem, to wykopalam 5 kep krokusow, o
ktorych pamietalam. Te bialo-czarne niby tez. Jak zakwitly, to
_wszystkie_ byly zolte. Ja to mam pecha :-)

> No i przez całą zimę kwitnie jeden bratek :)

To on jest utrwalony w glikolu i nie kwitnie, ino trwa na posterunku :-)

> Najbardziej spektakularnie kwitną kocury.
> Z całej okolicy. :))))

A to tak.. mamy w okolicy 3 kotki. Jest wiosennie, nie ma co :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

28. Data: 2004-03-15 10:34:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c33tsn$o18$...@n...news.tpi.pl...

> To jest apel do pozostałych pl.rec.ogrodników :))) Służę informacją jakich
> Grzegorz nie posiada :)))

Ja bardzo prosze o informację.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A co to są auriciule????

29. Data: 2004-03-15 10:37:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> [...]
> ktorych pamietalam. Te bialo-czarne niby tez. Jak zakwitly, to
> _wszystkie_ byly zolte. Ja to mam pecha :-)

A Mendel przy nich nie majstrował???
Pozdrawiam :-)
Janusz

30. Data: 2004-03-15 10:39:45

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówcie co chcecie, ja w śnieg już nie uwierzę: we Wrocławiu i
> okolicach wiosna :-).
W mazowieckim też wiosna:) Taka ze słońcem (dziś), mgłą i deszczem (wczoraj
wieczorem) :):):)
Kupiłam dziś jaskra pełnego i frezję:)
Pozdrav.Rene

Re: wilec "MORNING GLORY" niebieski