Wegetarianie...

1. Data: 2012-01-03 12:09:43

Temat: Wegetarianie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...no więc jak widać wcale nie jest to takie proste jak sobie wygodnie
wytłumaczyliście...

"Rośliny mają system nerwowy podobny do ludzkiego i pamięć - odkrył zespół
prof. Stanisława Karpińskiego z SGGW w Warszawie.(...)Prof. Karpiński
przedstawił wyniki swoich badań 1 lipca na spotkaniu Stowarzyszenia
Biologów Eksperymentalnych w Pradze. Publikacja opisująca te eksperymenty
ukazała się dziś w ,,The Plant Cell"
(http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
v1), prestiżowym
naukowym periodyku z zakresu biologii komórki roślin.
http://nauka.newsweek.pl/odkrycie-polakow--rosliny--
mysla-i-pamietaja--,62023,1,1.html
"

Miłego dręczenia roślinek!
3-)

--
XL

2. Data: 2012-01-03 15:34:43

Temat: Re: Wegetarianie...
Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
v1), prestiżowym
> naukowym periodyku z zakresu biologii komórki roślin.

http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)

pzdr

3. Data: 2012-01-03 18:42:52

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:1afayoyz57pvb.2r77msqt8xe3$.dlg@40tude.net,
niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

Miłego dręczenia roślinek!

Proponuję również uważać na kamienie. Ponoć nie są bezduszne. Sam
doświadczyłem chodząc po górach że nieraz mnie kopały w buty, pewnie były
przeciwne deptaniom :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

4. Data: 2012-01-03 21:43:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2012 19:42:52 +0100, Dziadek napisał(a):

> [...]
>

> Proponuję również uważać na kamienie. Ponoć nie są bezduszne. Sam
> doświadczyłem chodząc po górach że nieraz mnie kopały w buty, pewnie były

Jasnejasne.
--
XL

5. Data: 2012-01-03 21:43:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2012 16:34:43 +0100, Fazi napisał(a):

v1), prestiżowym
mysla-i-pamietaja--,62

> http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
> polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)
>
> pzdr

Jasnejasne.
--
XL

6. Data: 2012-01-04 06:35:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 13:09, XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> (http://www.plantcell.org/cgi/reprint/tpc.109.069302
v1), prestiżowym
> naukowym periodyku z zakresu biologii komórki

iksa uwazaj zeby cie jakas poprotka nie ugryzla. albo pomidor nie
kopnal w d....

7. Data: 2012-01-04 11:58:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2012 22:35:35 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
sliny--mysla-i-pamietaja...

> iksa uwazaj zeby cie jakas poprotka nie ugryzla. albo pomidor nie

Mnie???
Sobie żartujesz; moje roślinki rosną jak zwariowane, mam rękę do nich.
Nawet do tych, które potem jem - tak mnie kochają, że same pchają mi się na
talerz :-)
--
XL

8. Data: 2012-01-04 12:00:54

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

> http://www.youtube.com/watch?v=PycwHxwpxaQ
> polecam słuchanie ze zrozumieniem ;)

Hejka. Chcesz, żeby XL-ce przepaliły się zwoje mózgowe? ;-)
Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

9. Data: 2012-01-04 12:05:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jan 2012 13:00:54 +0100, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości

> Hejka. Chcesz, żeby XL-ce przepaliły się zwoje mózgowe? ;-)
> Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

Te, Gładziuch...
--
XL