Weight Watchers

1. Data: 2004-08-02 09:42:33

Temat: Weight Watchers
Od: "y...@p...onet.pl" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
jestem tu zupelnie nowa :) czy ktos z was robi program weight watchers?
(straznicy wagi)

====
anna

2. Data: 2004-08-02 11:30:06

Temat: Re: Weight Watchers
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<y...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> witam :)
> jestem tu zupelnie nowa :) czy ktos z was robi program weight watchers?
> (straznicy wagi)
>
> ====
> anna

kilka znajomych robilo, wszystkie chudly na poczatku, tylko jedna utrzymala
dobra wage, reszta (3) efekt "jojo" (powrot do pierwotnej wagi + %). A
najbardziej podobaly mi sie publiczne "spowiedzi" tych ktore nie osiagaly
zalozonych wynikow.

Jurek

3. Data: 2004-08-02 12:30:59

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 13:30:06 +0200, Jurek <g...@g...pl> wrote:

> [...]
> dobra wage, reszta (3) efekt "jojo" (powrot do pierwotnej wagi + %). A
> najbardziej podobaly mi sie publiczne "spowiedzi" tych ktore nie osiagaly

jojo przy chudnieciu ok. 1kg tygodniowo? musialy sie niezle opychac po...

====
anna

4. Data: 2004-08-02 15:18:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jojo przy chudnieciu ok. 1kg tygodniowo? musialy sie niezle opychac po...
>
> ====
> anna

skad te dane?
chudly roznie ale pozniej tyly "rowno"

Jurek

5. Data: 2004-08-02 17:18:13

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam :)
> jestem tu zupelnie nowa :) czy ktos z was robi program weight watchers?
> (straznicy wagi)

Parę lat temu chodzilam. Schudłam 7 kilo. Powoli, ale skutecznie, bo do wagi
sprzed nie wróciłam już nigdy.

Sandra

6. Data: 2004-08-02 18:46:39

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam mase osob, ktore sa rok-dwa po i po tzw. fazie utrzymywania nie maja
problemu z tyciem

anna

7. Data: 2004-08-02 18:48:05

Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 19:18:13 +0200, Offelia <o...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Parę lat temu chodzilam. Schudłam 7 kilo. Powoli, ale skutecznie, bo do
> [...]

masz moze jakies przepisy jeszcze? bo ja mam duzo ale z niemieckich
produktow, ktorych niestety w duzej czesci w polsce brak

anna

8. Data: 2004-08-02 20:13:31

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yawor" <y...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> znam mase osob, ktore sa rok-dwa po i po tzw. fazie utrzymywania nie maja
> problemu z tyciem
>
> anna

ciekawe czy w Polsce tez Ci ktorzy nieosiagaja odpowiednich wynikow musza
dokonac publicznej samokrytyki?

Jurek

9. Data: 2004-08-03 11:13:15

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yawor" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> masz moze jakies przepisy jeszcze? bo ja mam duzo ale z niemieckich
> produktow, ktorych niestety w duzej czesci w polsce brak

Mam wszystkie książeczki jakie wtedy dawali. Ale nie będę przecież
przepisywać ;)
A na stronie nic nie ma?
Zresztą na mnie dopingująco działało właśnie chodzenie tam. I to, że ktoś co
tydzień sprawdza mój "dzienniczek" i mówi o ewentualnych błędach.

Sandra

10. Data: 2004-08-03 11:14:40

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> ciekawe czy w Polsce tez Ci ktorzy nieosiagaja odpowiednich wynikow musza
> dokonac publicznej samokrytyki?

Chyba żartujesz! Tam gdzie ja chodziłam było bardzo symaptycznie i
dyskretnie. Nie musiałeś podawać swojej wagi, ani tego ile Ci ubyło. To
tylko i wyłącznie Twoja sprawa. Chciałeś się podzielić to się dzieliłeś, nie
to nie.

Sandra

Głodówka zdrowotna.
"Trzynastka" zdobywa nowe przyczolki