Wenza - reformator

1. Data: 2001-09-10 23:23:54

Temat: Wenza - reformator
Od: "Inwalida" <I...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witamy kolegę Karola (Wenze).
Przepraszam za krzykliwy nagłówek, chciałem aby wpadał w oko.
Miło widzieć kogoś z inicjatywą.
Szkoda tylko że wchodzisz i chcesz od razu robić porządki :-(
( Mam nadzieję że nie jest to próba leczenia własnego doła na grupie )
Miło że dzielisz się pomysłami, może z pomocą innych ON na grupie,
można będzie coś zrealizować. To się chwali :-)
Piszesz: "Stwórzmy dziedziny, w których będziemy pisać i umieszczajmy
je w tytule, a po niej temat listu np.: (Komputery)-Prośba o pomoc."
Niestety nie wszystko da się poupychać na półeczki, to tylko utrudniłoby
szukanie wątków.Ciężko jest szukać wątku który ma taki sam początek
jak setki innych. Ponadto "Lista Honorowa" te zasady istnieją,
wszyscy je znają. A do dobrego tonu należy poczytać grupę na którą się
pisze.
Jeżeli ktoś nowy wchodzi na grupę, i najpierw poczyta co inni piszą,
wie kto tu pisze i co jest niemile widziane.
Jeżeli nie zada sobie trudu poczytania, "Listę Honorową" też pominie ;-D
Na koniec jeszcze raz witam. Nie gniewaj się jeżeli coś co napisałem
ubodło Ciebie osobiście. Jestem po prostu złośliwym, zgryźliwym kadłubem
(ON),
co w naszym środowisku jest dość typowe :-(

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Wroński
I...@a...net

2. Data: 2001-09-11 12:14:54

Temat: Re: Wenza - reformator
Od: "Przemek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <I...@a...net> napisał w wiadomości
[...]

wybacz ale w tym momencie dyskryminujesz czesc grupowiczow (tzw.
pelnosprawnych) ;-P

[...]

zwlaszcza u tych z nas ktorzy pracuja w instytucjach majacych z zalozenia
pomagac ON ;-)

pozdrawiam

Przemek (klapo)

===========
s...@p...fm
GG 355024

3. Data: 2001-09-11 17:17:48

Temat: ameryka w ogniu
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-09-11 20:38:45

Temat: Re: ameryka w ogniu
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

Kto nastepny? I co zrobia poszkodowani?

--
<><><><><><><>
Pozdrawiam

5. Data: 2001-09-12 18:29:11

Temat: (Wenza - reformator) jesteś bardzo ironiczny
Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Postaram Ci odpowiedzieć na Twoje ironiczne zarzuty.
> Przepraszam za krzykliwy nagłówek, chciałem aby wpadał w oko.
Niem za co, ale popraw się.
> Miło widzieć kogoś z inicjatywą.
> Szkoda tylko że wchodzisz i chcesz od razu robić porządki :-(
> ( Mam nadzieję że nie jest to próba leczenia własnego doła na grupie )
Od tylu lat nie miłem szansy zaprezentować własnego zdania większemu quorum
i nie odczytuj tego, że chcę się rządzić. Po prostu zauważyłem pewne, jak mi
się
wydaje, błędy i proponuję rozwiązania. To są propozycje. Wydaje mi się, że
to jest
lista dyskusyjna i każdy ma prawo zabrać głos.
> Miło że dzielisz się pomysłami, może z pomocą innych ON na grupie,
Nie cierpie tego określenia nie jestam żade ON tylko Wenza, który jest
iwalidą i proszę zabirać zabierać mi toższamośi i proszę nie od człowiczać
mnie, bo ja to jestem to JA, a nie żaden ON.
> [...]
> Niestety nie wszystko da się poupychać na półeczki, to tylko utrudniłoby
> szukanie wątków.Ciężko jest szukać wątku który ma taki sam początek
Źle się wyraziłem się, nie chodziło mi o żadne półeczki ,tylko o to, by nie
było żadnego re- komputery tylko (Komputery)-prośba o pomoc, żeby te
odpowiedzi
nie były bez tematu. Przepraszam nie uściśliłem tego.
> jak setki innych. Ponadto "Lista Honorowa" te zasady istnieją,
> wszyscy je znają. A do dobrego tonu należy poczytać grupę na którą się
> pisze.
Tylko gdzie ona jest jak ją pobrać, a przeczytałem wszystkie listy grupy i
nie zauważyłem by gdzieś były te zasady, a może nie mam wystarczającej
inteligencji by je odczytać.
> Jeżeli ktoś nowy wchodzi na grupę, i najpierw poczyta co inni piszą,
> wie kto tu pisze i co jest niemile widziane.
Powtarzasz się.
> Jeżeli nie zada sobie trudu poczytania, "Listę Honorową" też pominie ;-D
Myślę, że jednak nie bo będzie to napisane czarno na białym, a nie między
wierszami.
> [...]
> (ON),
> co w naszym środowisku jest dość typowe :-(
Jaki ON. Nie przujmuję tego do wiadomości dla mnie jesteś Andrzej i co z
tego, że inwalida.
Pozdrawiam Cię serdecznie, nawet nie wiesz (a może wiesz) jaka to
przyjemność
posprzeczać się z kimś na argumenty.
Wenza
w...@a...pl

6. Data: 2001-09-13 05:48:29

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

_____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C)Pearl

7. Data: 2001-09-13 15:43:47

Temat: Re: (Wenza - reformator) jesteś bardzo ironiczny
Od: "Inwalida" <I...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wenza" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jaki ON. Nie przujmuję tego do wiadomości

To tak jak by lekarz wydrapał sobie dr. z pieczątki :-)
To jest poprostu skrót, bardzo wygodny :-)

> dla mnie jesteś Andrzej i co z tego, że inwalida.

Mówisz, inwalida też człowiek. Nie sprzeczam się, może masz trochę racji ;-D
Zresztą jak bedę się chciał sprzeczać to udeże na priva, bo tu mnie
zlinczują :-)

> Pozdrawiam Cię serdecznie, nawet nie wiesz (a może wiesz) jaka to
> przyjemność posprzeczać się z kimś na argumenty.

Jak nazbieram trochę argumentów, to się pokłucimy :-))))

Pozdrawiam i jeszcze raz witam :-)
I...@a...net ON, w żadnym razie ONA, ONO :-)

(sieć i my)
(sieć dla nas)