Re: Wertykulator i aerator

Subject: Re: Wertykulator i aerator
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krycha <k...@p...onet.pl>
Date: Tue, 27 Aug 2019 21:53:46 +0200

W dniu 27.08.2019 o 11:48, Krzysztof Gajdemski pisze:

> Jeżeli już miałaś do czynienia z takim urządzeniem, to wiesz pewnie
> czego się po nim spodziewać. Użytkuję od tego sezonu AL-KO COMBI 38E.
> Sprawia przyzwoite wrażenie.
>
> Rzeczywiście robi dobrą robotę na trawniku. Jego podstawową wadą jest
> mały kosz, który należy opróżniać dosłownie co chwilę (taką ilość
> suchego wyciąga). Przy kolejnej akcji trawnikowej, zapewne kosz zdejmę,
> a suche ,,odkurzę" kosiarką. To tyle doświadczeń. :)
>
> k.

Oglądałam w necie o wertykulatorach i doczytałam się, że wiele osób
narzeka na kosze. Za małe, zapychają się otwory do zawieszenia kosza,
niewygodna obsługa albo obciążone przechylają urządzenie.
Będę miała dylemat co kupić.
Oglądałam jedną z wersji AL-KO COMBI 38E
https://www.youtube.com/watch?v=5kKklc5sbbA
i dziwi mnie, że urządzenie jest ciągnięte wstecz, bez podnoszenia przodu.
Aeracja jak i wertykulacja ma kierunek do przodu, a nie do tył.
U mnie, aby nie wyłączać co chwile z prądu, przy zakrętach, unosiłam
przód, aby noże nie dotykały ziemi.
A na tym linku jazda jest do przodu i do tyłu. ;-)

Krycha.