Węzły chłonne

1. Data: 2001-03-08 17:48:41

Temat: Węzły chłonne
Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu (ponad pół roku) mam bardzo mocno powiększone węzły
chłonne przy pachwinie. Przynajmniej wydaje mi się ze są to wezły chłonne.
Są to jakby taki gózki różnej wielkości ułożone koło siebie. O czym może to
świadczyć.

Maciej Górski

2. Data: 2001-03-11 10:10:29

Temat: Re: Węzły chłonne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> Są to jakby taki gózki różnej wielkości ułożone koło siebie. O czym może to

bardzo wiele chorob - trzeba wyciac wezel i dac do badania his-pat
(jesli to sie nie cofa)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Pigułki antykoncepcyjne i długotrwałe ich zażywanie...
Chat z urologiem
Telewizyjna klinika zdrowego czlowieka z TVP1 promuje niskotluszczowa diete - dlaczego ?
Terapeutyczne znaczenie wlewow lewatywa ?
pap