Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?

11. Data: 2002-08-26 15:13:40

Temat: Re: Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te trolle nie sa debilami, to sa internetowi przestepcy, swiadomie
szkodzacy, aby prowadzenie dyskusji na usenecie nie bylo mozliwe.
W Niemczech administracja usenetu natychmiastowo usuwa wszystkich
trolli, szkodnikow.

Jezeli zadaje pytanie jak w temacie i zamiast merytorycznej dyskusji
musze czytac puszczanie bakow przez ludzi, ktorzy wstydu nie maja, nie
potrafia nic napisac na temat,
to oznacza, ze grupa medycyna wymaga natychmiastowego wprowadzenia
moderowania i wyczyszczenia od trolli i przywrocenia nalezytego
porzadku.

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

12. Data: 2002-08-26 15:29:18

Temat: Wezwanie do natychmiastowego wprowadzenia moderowania grupy medycyna
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec ataku trolli na grupe medycyna,
wzywa sie administratorow usenetu do natychmiastowego wprowadzenia
moderowania grupy medycyna,
zaprowadzenia porzadku i przestrzegania netykiety i zasad obowiazujacych
w usenecie.
Dopuszczenie aby szkodniki zawladnely usenetem narusza podstawowe zasady
obowiazujacej konstytucji i praw obywatelskich.
Kazde trollowanie bedzie zglaszane do abuse i krajowej administracji
usenetu tak dlugo, az trolle zostana skutecznie wyeliminowane.

Moj temat jest w naglowku.
Zakazane jest offtopickowanie, lamerskie spamowanie, trollowanie i watki
osobiste.

Na pytanie zadane w naglowku nie otrzymalem merytorycznej odpowiedzi
a jedynie durne komentarze usenetowych trolli, zamulajacych watek i
zniechecajacych osoby kompetentne do udzielenia odpowiedzi.
Taka sytuacja jest niedopuszczalna i niespotykana na swiecie w zadnym
kraju,
aby usenet FAQ, ustawa o ochronie danych osobowych byly tak publicznie
lamane.
Po co glosowania, po co okreslanie zasad usenetu, po co netykieta,
gdy trolle maja te zasady za nic i potrafia zniszczyc kazda dyskusje.

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ROTFL!!!!
> Dziękuję

> Brak też tam miejsca dla expierdów
>
> I przestań FUTować na pl.test, zrozumiano?

Futowanie trolli to pierwsza zasada postepowania z trollami,
przestepcami i terrorystami internetowymi.
Takie sa zalecenia policji internetowej i organizacji d/s bezpieczenstwa
internetowego.
Tyle ze w Unii Europejskiej nie ma trolli, gdyz usenet zostal z nich
ustawowo oczyszczony.

PROSZE BEZ ODPOWIEDZI

13. Data: 2002-08-26 21:13:03

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co się orientuje, to nie Raf'a wymieniano ostatnio w Trojce jako
naczelnego trola usenetu tylko ciebie. Dodam, iż wystapiles tam wraz ze
swoim kolega po fachu (czyli trolowaniu), niejakim Astec S.A.
Zatem podajcie sobie raczki - znani obaj już jestescie od lat.
Dodam jednak, ze musisz się postarac bardziej - o Astec S.A. wspominano
już w co najmniej jednej pracy magisterskiej... o Tobie jeszcze nie. Jak
widzisz samo FUT'owanie nie wystarcza... (pomijam fakt, iż nie dziala na
mój czytnik) :-)

A.

14. Data: 2002-08-26 21:38:59

Od: hash <h...@P...biz> szukaj wiadomości tego autora

It appears that last time Ania Björk (sveana) wrote something like that:

> A ty expierdzie tego nie wiesz?

ej no, ludzie, on napisał (prawie;)) _normalny_ post, wiec po co
zaczynać kłótnię nie na temat? no, chyba, że masz astrzeżenia do tego co
napisał? (chodzi o pierwszy jego post w tym wątku, resztę pomińmy
milczeniem, jak inne wasze)

--
[->hash (na) space . hn . org <-]
begin hash.JPG.jpg

15. Data: 2002-08-26 22:36:33

Od: ">>PANTOKRATOR<<" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wobec ataku trolli na grupe medycyna [...i inne brednie...]

Ty człowieku naprawde zdradzasz objawy schizofrenii. Czytam od dłuższego
czasu twoje posty i to chyba będzie ta najgorsza, paranoidalna. Znam
dobrego psychiatre, bieglego w temacie. Udostępnie ci adres na priv, bo na
usenecie mogloby to nadszarpnąć twój "autorytet" :-).
..."Tyle dróg budują, tylko, k...a, nie ma dokąd pójść!"...
J. Himilsbach

16. Data: 2002-08-27 00:50:39

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

">>PANTOKRATOR<<" wrote:

nic nie napisal, bo znow zatrollowal, naruszyl zasady usenetu,
naruszyl zakaz watkow osobistych.

Zadalem pytanie dotyczace mechanizmow genetycznych stojacych sa
tworzeniem sie lini papilarnych na grupie medycyna
i liczylem sie, ze nikt sie na tym nie zna i nie otrzymam odpowiedzi.

Ale to ze otrzymam 10 postow od wrednych trolli, zasmiecajacych usenet
niewiedza, nie potrafiacych odpowiedziec na jakiekolwiek pytanie,
to niestety czarny obraz grupy medycyna.

Miala byc grupa medycyna moderowana i miala byc szybko utworzona i znow
nic.
Poziom dyskusji jest zenujaco niski, dyskusje niemerytoryczne,
odpowiedzi nie na temat.
Przyczyna to niestety brak autorytetow, brak wiedzy i niekompetencja.

Dlaczego w Unii Europejskiej, na usenecie, odpowiadaja na pytania
jedynie ci, ktorzy potrafia ?
Dlaczego w UE dyskusje na usenecie sa wylacznie merytoryczne ?

Jedyne rozwiazanie to natychmiastowe wprowadzenie moderowania grupy
medycyna i wyeliminowanie osobnikow okreslanych trollami, ktorzy
zamulaja watki swoim lamerstwem.
I wprowadzenie kary za kazdy post trolla w wysokosci 100 zl,
aby szkodnikow usunac z usenetu i oczyscic usenet ze szkodnikow przed
integracja z Unia Europejska.

Przyczyny obecnego stanu rzeczy sa znane.
Brak zasad.
Brak kompetencji.
Brak przestrzegania obowiazujacego prawa internetowego, ktore na
usenecie nie jest egzekwowane przez administratorow.

Do czasu wprowadzenia moderowania, korzystanie z grupy medycyna jest
nieprzydatne i stanowi strate czasu.

Trolle za nic maja obowiazujace zasady, netykiete, merytorycznosc
dyskusji.
Pluja wszystkim w twarz i niszcza wspolne dobro publiczne, czyniac go
nieprzydatnym dla celow, dla ktorych usenet zostal zbudowany.

Ale jak mozna prowadzic dyskusje, gdy 100% trolli nigdy zasad usenetu
nie czytalo i jedynie potrafi szkodzic swoim dyletanctwem.

Kto jest zainteresowany dyskusja merytoryczna, powinien korzystac z
zagranicznych grup dyskusyjnych.
Zero trolli, zero lamerstwa, zero offtopickow.
Przestrzegana jest netykieta, przestrzegane sa zasady, ze odpowiada
jedynie osoba kompetentna.

17. Data: 2002-08-27 05:06:37

Od: "Adam" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wobec ataku trolli na grupe medycyna,
> wzywa sie administratorow usenetu do natychmiastowego wprowadzenia
> moderowania grupy medycyna,

I wywalania z niej expierdów

Coś Ci panie Jacek, Twój killfile nie działa, jakoś przeczytałeś moją pocztę
i odpowiedziałeś na nią. A miałem taką nadzieję, że wygodnie ulokuję się w
nim :-))

I znowu nie zrobiłeś tego, o co Cię proszę, nie FUTuj na pl.test, tnij
cytaty i odpowiadaj _POD_ cytatem, to takie trudne?

18. Data: 2002-08-27 06:18:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>I znowu nie zrobiłeś tego, o co Cię proszę, nie FUTuj na pl.test, tnij
>cytaty i odpowiadaj _POD_ cytatem, to takie trudne?
Za głupi na to.:-)))
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

19. Data: 2002-08-27 07:30:38

Od: ">>PANTOKRATOR<<" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic nie napisal, bo znow zatrollowal, naruszyl zasady usenetu,
> naruszyl zakaz watkow osobistych. [...i inne bzdury...]

wyczuwam negatywne emocje :)))))))

20. Data: 2002-08-27 10:21:15

Od: hash <h...@P...biz> szukaj wiadomości tego autora

It appears that last time Jacek wrote something like that:

[ciekawe czy to była autobiografia?;)]

> I wprowadzenie kary za kazdy post trolla w wysokosci 100 zl,
> aby szkodnikow usunac z usenetu i oczyscic usenet ze szkodnikow przed
> integracja z Unia Europejska.

to nie jest możliwe, z prostego faktu - nigdy nei nastąpi integracja z
UE

[i to?]

--
[->hash (na) space . hn . org <-]