Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne

Subject: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
From: fonon <f...@p...onet.pl>
Date: Tue, 19 Feb 2019 11:23:21 +0100

Po krótkim rozpoznaniu oferty sklepów znalazłem jedynie wężyki Invena z
zaciskami poprzecznymi. Pozostałe mają zaciski wzdłużne (w tym polecane
w tym wątku produkty firmy Schell). Jako ciekawostka - w Leroy Merlin są
również wężyki z 20-letnią "gwarancją". Większoś producentów gwarantuje
10 lat eksploatacji.
f.

On 17.02.2019 11:09, fonon wrote:
> Dzięki. Konkretna propozycja.
> Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które
> stosuje ten producent. Zapewne, jak zwykle - może być bardzo dobry
> produkt w "gorszej" technologii i kiepski w "lepszej".
> f.

xible-schlaeuche.html