Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne

11. Data: 2019-03-31 04:37:19

Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

12. Data: 2019-04-01 09:44:58

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2019 04:37, Zenek Kapelinder pisze:

> Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
na polskiej grupie dyskusyjnej?

13. Data: 2019-04-01 18:20:24

Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-01 o 09:44, collie pisze:

> Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
> o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
> na polskiej grupie dyskusyjnej?

Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny. Nie
jest to może dobre, ale tak jest wszędzie, nie tylko na polskich
grupach. W realu też tak jest, zaczyna się na jeden temat, a kończy się
na innym, ale nikt za to nie wyzywa swego partnera.

A poprawne cytowanie, gramatyka, nie obrażanie itd to są stare zasady
netykiety, warto je stosować tak ja dobre obyczaje na co dzień.

14. Data: 2019-04-01 18:41:40

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 1.04.2019 18:20, adam pisze:

> Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny.

I dygresje są zawsze ciekawsze niż wypowiedzi na temat. ;)

Czym zmyc farbe z cegły klinkierowej
Który proszek z wybielaczem optycznym?
Uważajcie na oszustwa przy fakturach za media
rysy na panelach - czym usunac?
zlew NIE Ikea, syfon Ikea - da rade?