Re: Wiara i rodzina

1. Data: 2010-04-14 22:20:37

Temat: Re: Wiara i rodzina
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:51:40 +0200, Ender napisał(a):

> [...]
> Mają domek, 2 piętra, osobne wejścia i każdy żyje sobie.
> U niej jeszcze wyczuwa się odrobinkę jakiejś pretensji do niego
> o takie życie, ale on, zapalony fotograf nie czuje już nic.
> Jest zadowolony i pogodny.
> Naprawdę fajni ludzie, rok temu razem wyjeżdżaliśmy na sylwka,
> ale życie strasznie puste. I dzieci jak te lalki z powieści Prusa.
> Nie mam tutaj zamiaru broń Boże nikomu nic wytykać i sam
> wierzącym jestem raczej fatalnym, ale chodzi mi o symbolikę,
> która jest IMO istotnym spoiwem rodziny.
> Czy ktoś ma też takich znajomych i ma jakieś obserwacje ich życia

Znamy z MŚK takich sporo. Nie są to nasi znajomi w sensie częstszego
kontaktowania się, bo w sposób naturalny odstajemy od siebie i nam zupełnie
nie po drodze. Tyle że widzimy, jak patrzą (każde z osobna, kiedy drugie
nie widzi) na nas z niedowierzaniem.
A TUTAJ... nawet nie oczekuj, że ktoś się odezwie. Wielu musiałoby pisać o
sobie.

2. Data: 2010-04-14 22:48:11

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-15 00:20, Ikselka pisze:

> [...]
> nie widzi) na nas z niedowierzaniem.
> A TUTAJ... nawet nie oczekuj, że ktoś się odezwie. Wielu musiałoby pisać o

Jakie to przykre Droga Iksiu...

Re: Wiara i rodzina
Re: Wiara i rodzina
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?
Re: Jak TV wpływa na Twój umysł
Chwin: To była żałoba? Nie. Mentalność serialowa