Wiatromierz dziś wskazał ...

11. Data: 2022-03-01 16:43:42

Temat: Re: Wiatromierz dziś wskazał ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Z doświadczenia wiem, że kategoryzowanie ludzi wg jednego kryterium jest
> niewystarczające, a często okazuje się wręcz błędem.

Na przykład jedynie wg stopnia ich znajomości historii relacji
polsko-ukraińskich i ściśle z tym związanego TRZEŹWEGO (a nie wrogiego)
patrzenia na obecne uwarunkowania Ukraińców? - tak, zdecydowanie jest
błędem.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

12. Data: 2022-03-02 08:16:10

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2022 o 16:43, XL pisze:

> TRZEŹWEGO

Trzeźwego po amantadynie.

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

13. Data: 2022-03-02 10:27:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Trzeźwego po amantadynie.

Widzę, że cię bardzo boli ta amantadyna. Dobrze, że tak o niej pamiętasz,
bo to SKUTECZNY LEK. W szufladce trzymaj i dbaj ?

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.

Poziom twojej histerii rośnie - bardzo dobrze, raczej szybko nie wyjdziesz
z tej psychuszki :)

Polski Lwów forever!

14. Data: 2022-03-02 14:25:00

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 10:27, XL pisze:

> Widzę, że cię bardzo boli ta amantadyna.

Nawet tego nie pamiętasz, że to ty ją jadłaś?
Ależ ta amantadyna robi spustoszenie w głowie.

15. Data: 2022-03-02 14:27:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nawet tego nie pamiętasz, że to ty ją jadłaś?

Ty pamiętasz.
A będziesz jadł też.

> Ależ ta amantadyna robi spustoszenie w głowie.

W twojej straszne.

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.

Merkelowski pudlu - spadaj.

Polski Lwów forever!

16. Data: 2022-03-02 15:15:58

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 14:27, XL pisze:

> Ty pamiętasz.

Oczywiście, że pamiętam. Bo nie jadłem amantadyny.
Trzeba było się nie chwalić głupotą.

> A będziesz jadł też.

A jak chcesz mnie zmusić? Naślesz na mnie swojego ziomala fiutina?

Ależ ta mantadyna robi spustoszenie w głowie...

17. Data: 2022-03-02 16:16:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Oczywiście, że pamiętam. Bo nie jadłem amantadyny.
> Trzeba było się nie chwalić głupotą.

> A jak chcesz mnie zmusić?

Ja?
Śmieszny jesteś.
SAM ZEŻRESZ.

> Naślesz na mnie swojego ziomala fiutina?
>
> Ależ ta mantadyna robi spustoszenie w głowie...

Tobie. Istny armagedon.
Histeria już pod sufit.

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.

To zaklęcie na mnie nie działa.
Zmień szpital.

Polski Lwów forever!

18. Data: 2022-03-02 17:01:55

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 16:16, XL pisze:

> To zaklęcie na mnie nie działa.

Przecież widzę, że działa.

19. Data: 2022-03-02 17:13:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Przecież widzę, że działa.

Widzisz, że ,,idę w chuj i nie wracam"?? Ciekawe, bardzo ciekawe ?
Te twoje leki zdecydowanie muszą ci zmienić w tej psychuszce, bo masz
ZWIDY.

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.

No mowię przecież, że nie działa to na mnie.
Za to bardzo na ciebie ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

20. Data: 2022-03-02 20:53:46

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2022 o 17:13, XL pisze:

> Widzisz, że ,,idę w chuj i nie wracam"??

Widzę, że zaklęcie działa. Obnaża twoją niemoc dotrzymywania obietnic.
Twoją głupotę i pustosłowie równocześnie.
Ale nie przejmuj się, to nie twoja wina, ruskie trolle i do tego z
powikłaniami po amantadynie już tak mają. To zaklęcie jest silniejsze od
ciebie. Nie możesz się oprzeć pomimo tego, że wielokrotnie obiecywałaś.
To cię po prostu przerasta.

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

Amantadyna!
Cvietia, czytaj mnie, czytaj :)
Dzień, w którym 4000 Żydów nie przyszło do pracy.
30 procent!
Bandyta Gates JUŻ WIE ?