Widły amerykańskie. Jakie?

1. Data: 2013-04-27 08:12:52

Temat: Widły amerykańskie. Jakie?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złamały mi się widły jeszcze z PRL. Po pospawaniu niestety złamały się
za chwilę, więc postanowiłem kupić jakieś porządne i wybrałem widły
"Pawłowski" z BricoMarche za stówkę. Te z kolei wyginają się. Czy może
mi ktoś doradzić, jakie mam kupić widły, żeby były z takiej stali, jak
te moje stare, który wytrzymały 40 lat? Już Kopernik stwierdził, że
pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?
Jacek

2. Data: 2013-04-27 13:35:11

Temat: Re: Widły amerykańskie. Jakie?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> [...]
> te moje stare, który wytrzymały 40 lat? Już Kopernik stwierdził, że
> pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?

To się nazywa nazywa "prawidłowość" i jest zjawiskiem znanym. Prawidłowa
jakość będzie zawsze wyższa od jakości nowowidłowej.

Jarek

--
A takie były ładne, amerykańskie. Szkoda.

3. Data: 2013-04-27 19:07:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Apr 2013 08:12:52 +0200, Jacek napisał(a):

> Już Kopernik stwierdził, że
> pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy, ale żeby tak było w widłami?

Ze wszystkim. Czy od dawna jesteś na planecie Ziemia?
;-)
--
XL

4. Data: 2013-04-27 20:43:33

Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-27 08:12, Jacek pisze:
> Czy może
> mi ktoś doradzić, jakie mam kupić widły, żeby były z takiej stali, jak
> te moje stare, który wytrzymały 40 lat?
Ja kupiłem takie:
http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Pielegnacja-gleby
/Widly/133400-Widly-do-kopania-ergo
i jestem bardzo zadowolony, nie wiem czy wytrzymają 40 lat ale na
razie sprawują się świetnie

--
Tomek
sowa1968(at)gmail.com

5. Data: 2013-04-27 20:53:53

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-27 19:07, Ikselka pisze:
> Ze wszystkim. Czy od dawna jesteś na planecie Ziemia?
Już dość długo i coraz mniej mi się tu podoba :-(
Jacek

6. Data: 2013-04-27 21:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Apr 2013 20:53:53 +0200, Jacek napisał(a):

> Już dość długo i coraz mniej mi się tu podoba :-(

Planeta sama w sobie cudna, więc ja zostaję :-)

--
XL

7. Data: 2013-04-27 21:40:45

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-27 21:02, Ikselka pisze:
> Planeta sama w sobie cudna, więc ja zostaję :-)
Planeta i owszem, ale niektórzy mieszkańcy ............
Jacek

8. Data: 2013-04-27 21:48:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:40:45 +0200, Jacek napisał(a):

> Planeta i owszem, ale niektórzy mieszkańcy ............

Wiesz, że oni myślą tak samo?
3333-)

--
XL

9. Data: 2013-04-28 12:42:18

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-27 21:48, Ikselka pisze:
> Wiesz, że oni myślą tak samo?
Mam tego świadomość, ale martwi mnie trochę kierunek, w jakim ten świat
zmierza. W demokracji dwóch idiotów ma więcej do powiedzenia, niż jeden
mędrzec, a statek kierowany przez tych pierwszych nie zachęca jakoś,
żeby wejśc na pokład.
Jacek

10. Data: 2013-04-28 19:41:23

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ... martwi mnie trochę kierunek, w jakim ten świat zmierza. W demokracji
> dwóch idiotów ma więcej do powiedzenia, niż jeden mędrzec, a statek
> kierowany przez tych pierwszych nie zachęca jakoś, żeby wejśc na pokład.

Hejka. ...nic tak nie integruje rodziny, jak wspólne pozbywanie się
zwłok. ;-)
Pozdrawiam eskapistycznie Ja...cki

Super sprawa :-)
Sianie trawy przed zimą