,,Widzimy i słyszymy...

11. Data: 2022-04-30 12:45:39

Temat: Re: ,,Widzimy i słyszymy...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2022 o 19:32, XL pisze:

> Ależ wszystko to dotyczy właśnie mnie. Wiem, że jestem inteligentna

LOL

> i to bardzo,

LOL^3

> mam sporą wiedzę ogólną i szczegółową (matematyczno-przyrodniczą
> oraz historyczną).

LOL

> Mam też spektakularną intuicję i dużo doświadczenia
> życiowego oraz zawodowego (pedagogika i psychologia),

LOL

> które pozwalają mi
> dosłownie po trzech minutach rozmowy zakwalifikować rozmówcę do konkretnej
> kategorii psychologicznej, umysłowej, mentalnej i ocenić jego poziom wiedzy
> itd.

LOL^3

> Mam też świetną retorykę.

LOL

> Nie mam żadnego powodu myśleć o sobie inaczej.

LOL^3

> Szczególnie ty nie jesteś dla mnie takim powodem, a widać o tym dotąd nie
> wiesz, pomimo tylu okazji do kontaktu

LOL^3
Do jakiego kontaktu? W życiu cię nie spotkałem, na szczęście.
Twoje wystąpienie w jakimś radiu (czy co to tam było) w internecie z
ramienia faszystów, dzięki (a raczej na nieszczęście) któremu wiem jak
wyglądasz, to żaden kontakt.
Na szczęście.

> - co ewidentnie źle świadczy o twojej
> inteligencji, bo zażarcie próbujesz mieć jakiś wpływ na moją samoocenę :)

LOL^3
Nie istnieje taka siła, która dałaby radę podważyć twoją samoocenę
dokonaną w ciągu 3 minut :):)

> Nikt nie może jej zmienić, w szczególności taka pocieszna osoba jak ty :)

I nikt normalny tego nie próbuje. W cywilizowanych społeczeństwach
takich jak ty niby próbuje się leczyć, ale przypadki beznadziejne izoluje.

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

12. Data: 2022-04-30 12:51:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [ciach pierdy]

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco.

,,Chcemy dialogu z Rosją, Taką, jaką ona jest. Jestem przekonany, że czas na
dobrą zmianę w tej kwestii właśnie nadszedł." - Donald Tusk 23 listopada
2007 r. w swoim pierwszym wystąpieniu w Sejmie w roli premiera.

> I nie wracaj.

Jak możesz :) Każdemu wolno kochać, a ja ciebie nawet lubię. Jesteś swego
rodzaju misiem-przytulanką, wciąż domagającą się prztyczków w nosek i
poszarpania za uszka :)
No i jak tu odmówić :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

13. Data: 2022-04-30 13:41:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2022 o 12:51, XL pisze:

> Jak możesz :)

Normalnie.
Na szczęście jeszcze można tępić faszystów z wyjebanym w kosmos
poczuciem zajebistości.
I trzeba to robić póki jeszcze jest czas. Zanim doprowadzicie do
kolejnej wojny.

14. Data: 2022-04-30 16:34:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> poczuciem zajebistości.
> I trzeba to robić póki jeszcze jest czas. Zanim doprowadzicie do

Wojna JUŻ JEST i niedługo przyjdzie do ciebie. Nie zrzucaj winy za to na
nikogo prócz siebie - to ty głosowałeś i głosujesz na lewifaszystów, którzy
podpisywali umowy gazowe z Rosją i zlikwidowali polską armię i obronność w
imię swojej i twojej rusofilii, od której teraz usiłujesz się odżegnywać,
rzucając oszczerstwa na innych. Typowe.

Uszka bolą misia?
LOL

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

15. Data: 2022-04-30 17:51:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2022 o 16:34, XL pisze:

> [...]
> imię swojej i twojej rusofilii, od której teraz usiłujesz się odżegnywać,

Pierdolisz. Jak zwykle.

https://wyborcza.pl/7,75968,14468042,kosztowne-szale
nstwa-macierewicza-czyli-jak-likwidowano-wsi.html
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/449
366,zbigniew-wassermann-przygotowal-tajny-audyt-anto
ni-macierewicz-zniszczyl-wywiad.html

16. Data: 2022-04-30 18:48:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/449
366,zbigniew-wassermann-przygotowal-tajny-audyt-anto

Zniszczył WSI - organizację przestępczą.
WSI to była mafia i aferzyści z Pro Civili, w tym Komorowski.
Armia to ŻOŁNIERZE - a kto ją zlikwidował? Kto pozbawił polskich mężczyzn
wyszkolenia wojskowego, skutkującego po zakończeniu służby utrzymaniem
wysokiego poziomu obronności kraju? Kto sprowadził obronność kraju do zera?

https://wiadomosci.wp.pl/8-lat-rzadow-po-co-zapamiet
amy-6027742967251585a

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco.
> I nie wracaj.

Misiu, wiem, że cię bolą uszka, ale jeszcze cię za nie z rozkoszą
poszarpię, spoko. W nosek parę prztyczków też dostaniesz, nie martw się.
Dużo czasu przed nami. Chyba, że ci kolega Putin odetnie internet.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

17. Data: 2022-04-30 21:18:07

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2022 o 18:48, XL pisze:

> Zniszczył WSI - organizację przestępczą.

I napisała to fiutinowska onuca, która sama zapisała się do organizacji
przestępczej finansowanej przez fiutina i jest ruskim płatnym trollem.

18. Data: 2022-04-30 21:38:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> I napisała to fiutinowska onuca, która sama zapisała się do organizacji
> przestępczej finansowanej przez fiutina i jest ruskim płatnym trollem.

Uważaj - ty wiesz, kim jestem i ja wiem, kim jesteś, zatem nic nie stoi na
przeszkodzie, abyśmy wreszcie się spotkali - w sądzie z powodu twojego
permanentnego zniesławiania mnie poprzez rozprzestrzenianie fałszywych
oskarżeń o szpiegostwo/działanie na rzecz obcych służb i osobnika uznanego
za sprawcę ludobójstwa.

> [...]

dobrą zmianę w tej kwestii właśnie nadszedł." - Donald Tusk 23 listopada
2007 r. w swoim pierwszym wystąpieniu w Sejmie w roli premiera.

Porzuć marzenia, misiu. Twoje uszy niezmiennie pragną szarpania.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

19. Data: 2022-04-30 22:45:13

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2022 o 21:38, XL pisze:

> Uważaj

Na co?

> - ty wiesz, kim jestem

Oczywiście.
Google pamięta wszystko.
Wszystkie twoje rasistowskie, homofobiczne i faszystowskie wpisy.
Twoje antyszczepionkowe brednie powtarzane za ruskimi trollami również.

> i ja wiem, kim jesteś,

Tak, w twoich urojeniach po amantadynie.

> zatem nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy wreszcie się spotkali - w sądzie

Zachęcam.
Już przygotowałem ryzę papieru na wydruki z twoją tfu-rczością.

> z powodu twojego
> permanentnego zniesławiania mnie poprzez rozprzestrzenianie fałszywych
> oskarżeń o szpiegostwo/działanie na rzecz obcych służb i osobnika uznanego
> za sprawcę ludobójstwa.

LOL
Na szpiega to ty jesteś za chuda w uszach. Nawet przez sekundę nie
podejrzewałem cię o szpiegostwo - musieliby całkiem na głowę upaść żeby
robić szpiegów z takich miernot intelektualnych jak ty.
Jesteś zwykłym fiutinowskim szeregowym trollem, rozpowszechniającym
ruski propagandowy przekaz.

https://liberte.pl/walczac-kultura-rosyjska-siatka-w
plywow-w-polsce/

"Wśród prorosyjskich mediów nie ma jasnego podziału na media jawnie
szerzące rosyjskie wartości a tymi, które czynią to pośrednio lub
nieświadomie (tzw. ,,pożyteczni idioci"). Jednak jedynie niewielka grupa
ludzi ufa mediom masowym o jawnie rosyjskim pochodzeniu.

Ruch Narodowy (RN)
Młodzież Wszechpolska (MW)
Obóz Narodowo-Radykalny (ONR)

Wymienione powyżej instytucje są podatne na prorosyjskie treści i
dlatego mogą być wykorzystywane przez Kreml w szerzeniu nieliberalnych
wartości."

https://www.rp.pl/opinie-polityczno-spoleczne/art357
32431-michal-szuldrzynski-rosyjska-propaganda-w-siec

"Dla tego typu machinacji znaleziono na Zachodzie proste wytłumaczenie.
Rosja przekupuje prawicę, gdyż jej dalekosiężnym celem jest rozwalenie
Unii Europejskiej: wtedy łatwiej będzie Kremlowi wpływać na politykę
poszczególnych rządów. Prawicowi populiści chętnie biorą pieniądze od
Rosjan, bo nienawidzą ,,lewackiej Unii". Bardzo im imponuje rządzący
twardą ręką prezydent Putin (też by tak chcieli u siebie), mimo że był
kiedyś oficerem służb specjalnych w komunistycznym imperium."

"Takie wyjaśnienie jest przekonujące, bo istnieją potwierdzone
doniesienia o finansowaniu przez Kreml skrajnej prawicy w wielu krajach,
np. we Francji Frontu Narodowego Marii Le Pen, a w Wielkiej Brytanii
Nigela Farange'a z Partii Niepodległości (jednego z bardziej znanych
ojców brexitu). Oczywiście, to wcale nie przypadek, że te ugrupowania
umieszczają w swoich nazwach słowa ,,wolność" czy ,,niepodległość". To
klucz do opowieści o tym, jak wredna Bruksela odebrała samodzielność
dumnym narodom. Skrajna prawica po mistrzowsku robi wodę z mózgu
ludziom, którzy czują się zagubieni, rozgoryczeni, skrzywdzeni przez
elity i szukają prostych recept, a to wszystko sprawia, że chłoną
demagogię jak gąbka.

Takich nie brakuje również w Polsce, o czym świadczy ożywienie, które
zaowocowało wyborczą inicjatywą o długiej nazwie: Konfederacja KORWiN
Braun Liroy Narodowcy. To mocno egzotyczne towarzystwo próbuje z
umiarkowanym powodzeniem podebrać część elektoratu PiS-owi. Janusz
Korwin-Mikke już dziś głośno mówi, że po jesiennych wyborach
Konfederacja będzie naturalnym koalicjantem, bo bez niej PiS nie stworzy
rządu."

"Dla wyborcy wskazówka jest dość oczywista: im ktoś głośniej krzyczy o
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
narodowej wolności i niepodległości, o walce z ,,niechrześcijańską",
~~~~~~~~~~~~~~~~
,,zdeprawowaną" Unią, tym większe prawdopodobieństwo, że jest
~~~~~~~~
,,pożytecznym idiotą" Kremla."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

https://gazetawroclawska.pl/nienawidza-unii-wiec-bio
ra-pieniadze-od-putina/ar/c15-14146317

https://bezprawnik.pl/korwin-braun-ubertrolle-kremla
/

https://bezprawnik.pl/trolle-kremla-w-polskim-intern
ecie/

"Kazałem ruskim trollom wypier**lać i chyba stworzyłem nową tradycję w
polskim internecie"

"Przeciwnicy szczepień to opłacani pracownicy Putina"

"Putin zatrudnił ludzi. Nie potrafię teraz powiedzieć czy wszyscy nadają
z piwnicy pod Sankt Petersburgiem, czy też są to jakieś wyjątkowe mendy
bez kręgosłupa na co dzień mieszkające w Polsce. Ale zostali
zatrudnieni, by siać zamęt i chaos w polskim społeczeństwie. By nas
wzajemnie ze sobą skłócić. Choćby z tego powodu tak ważne jest, byśmy
teraz przymykali oko na swoje wady, preferencje i błędy, a pozostawali
zjednoczeni. W konsekwencji tysiące fałszywych kont w polskim internecie
przez ostatni rok, każdego dnia, produkowało setki wysrywów z
paranaukową wiedzą, które były obliczone na skonfliktowanie Polaków
nawet w tak podstawowych obszarach jak powszechnie znana od lat wiedza
medyczna. A skłócone narody łatwiej manipulować. I łatwiej napadać.

Jako społeczeństwo zachodnie, jako zachodnie media, w ostatnich latach
dawaliśmy zbyt dużo przyzwolenia na głupotę i swobodę eksponowania tej
głupoty w imię wolności słowa. Nawet nie spostrzegliśmy, gdy pod
płaszczykiem głupoty zakradła się do nas obca agentura, która teraz chce
nas zniszczyć od środka."

"I wiecie co się stało? Populacja antyszczepów w polskim internecie z
dnia na dzień zmniejszyła się o kilkadziesiąt procent. Przypadek? A
skąd, są na to nawet badania. Instytut Badań Internetu i Mediów
Społecznościowych alarmuje, że w ostatnich dniach drastycznie rośnie
liczba treści zaangażowanych w publikowanie kłamliwej, prokremlowskiej
propagandy. Te konta nie spadły jednak z nieba - aż 90 proc. tych kont w
social mediach zaangażowanych w takie działania wcześniej publikowało
treści sceptyczne wobec szczepień."

"To często budowane latami tożsamości, które dla przeciętnego internauty
mogą się wydawać całkowicie wiarygodne. To zwykle nie są profile
założone wczoraj czy rok temu. Czasem nawet mają po kilka lat. Niektóre
są bardzo aktywne, specjalizują się w konkretnych sprawach."

"Co gorsza, trolle Kremla działają aktywnie nie tylko w mediach
społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Znajdziemy ich na
YouTubie, TikToku, Instagramie. Wszędzie wchodzą jak do siebie, czują
się tam pewnie i brylują z wyrażanymi opiniami, nawet pomimo
zdecydowanego oporu użytkowników. One są oddelegowywane również do
mniejszych społeczności, na dodatek mając doskonałe rozpoznanie ich
specyfiki: stylu dyskusji, tego co prowokuje użytkowników, jak zwrócić
ich uwagę na dane kwestie."

"Walka z kremlowską propagandą to nie jest cenzura, to nie jest
~~~~~~~~~~~~
ograniczanie wolności słowa. Opłacani pracownicy wrogiego państwa,
~~~~~~~~~~~~~~
realizujący jego konkretne wytyczne, nie mieszczą się w żadnej definicji
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wolności słowa. To samoobrona, do której mamy pełne prawo."
~~~~~~

"Powiecie ,,jak można być tak wulgarnym". Otóż... wszystko mi jedno. Mniej
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
więcej 4 godziny drogi ode mnie właśnie Putin zbombardował jakiś dom. To
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
też bierze się z tego, że przez ostatnie lata jako społeczeństwo
~~~~~~~~~~~~~~
zachodnie baliśmy się nazywać rzeczy po imieniu. Bo ktoś może się poczuć
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
urażony, bo to nie wypada, bo nas obowiązują standardy. Otóż nie.
~~~~~~~~~~~~~~
Przekleństwa to język również emocji, a emocje są obecnie wśród Polaków
~~~~~~~~~~~~~~~
- tych prawdziwych - skrajne."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

20. Data: 2022-04-30 23:41:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
> ,,zdeprawowaną" Unią, tym większe prawdopodobieństwo, że jest
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> wolności słowa. To samoobrona, do której mamy pełne prawo."
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~
> - tych prawdziwych - skrajne."
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco.
> I nie wracaj.

Uszka zdecydowanie cię swędzą. Trzeba wytargać.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

No i bardzo dobrze!
Czy Białoruś wysłała wojsko na Ukrainę?