,,Widzimy i słyszymy...

21. Data: 2022-05-01 12:46:05

Temat: Re: ,,Widzimy i słyszymy...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.04.2022 o 23:41, XL pisze:

> Uszka zdecydowanie cię swędzą. Trzeba wytargać.

Insynuacje i groźby to wasza ulubiona metoda.
Do której organizacji się przeniosłaś po ruchu narodowym?

https://oko.press/duce-prowadz-do-szturmu-liderzy-ru
chu-narodowego-publikuja-w-faszystowskim-pismie/

https://oko.press/wrog-pluje-do-nich-z-uniwersytetow
-a-oni-sa-zdrowa-polska-nacjonalisci-przeszli-przez-
warszawe/

https://oko.press/narodowcy-jedna-kula-jeden-niemiec
-aktywistki-pamietamy-i-prosimy-o-opamietanie-duzo-z
djec/

",,Jedna kula, jeden Niemiec" - skandował Marzoch."

https://oko.press/100-zl-za-komentarz-w-sieci-1000-z
l-za-artykul-jak-ludzie-bosaka-zarabiali-w-kampanii-
wyborczej/

https://oko.press/prawicowy-ekstremizm-i-garnitury-k
onfederacji/

"Najsłynniejszym wielokrotnym skazańcem partii zaprzyjaźnionej od 8 lat
z Ruchem Narodowym jest Giuliano Castellino, szef rzymskich struktur
partii. Ma na karku wymiar sprawiedliwości m.in. z powodu ataku na
dziennikarzy l'Espresso i posiadania kokainy - według jego wersji tylko
na własny użytek."

"W 2007 roku duża grupa członków FN w Rimini podjęła próbę napadu na
skłot uzbrojona w: trzy kanistry zawierające łącznie 14 litrów
łatwopalnego rozpuszczalnika, krótkofalówki, pistolety gazowe, jeden
pistolet z amunicją ostrą, dziesięć noży, dwa łańcuchy, dwa kije, trzy
bagnety, trzy pałki, dwa łomy, kominiarki. Wszyscy zostali zatrzymani, a
następnie skazani za naruszenie przepisów dotyczących użycia broni. To
tylko jeden z wielu głośnych incydentów z przemocą w tle, z której znani
są bojówkarze partii przyjeżdżającej regularnie na nacjonalistyczne
zloty w Polsce."

"Ruch Narodowy łączyły także silne związki ze zdelegalizowanym
neonazistowskim stowarzyszeniem Duma i Nowoczesność, którego były
wiceprezes Jacek Lanusznydo dziś jest asystentem Roberta Winnickiego.
Stowarzyszenie przez wiele lat pełniło funkcję ogniwa łączącego partię
Winnickiego i Bosaka z ruchem neonazistowskim.

Stowarzyszenie powstało w Wodzisławiu Śląskim w 2011 roku, u szczytu
popularności Marszu Niepodległości. Prezesem był Mateusz S. ps. ,,Sitas",
człowiek z groźną kartoteką: 16 września 2000 roku w trakcie koncertu
zespołu Illusion w Wodzisławiu grupa miejscowych nazi-skinów pobiła
człowieka, ,,Sitas" uderzył go butelką w głowę, w wyniku czego napadnięty
stracił przytomność. Jeden z kolegów ,,Sitasa" zaczął skakać ofierze po
twarzy."
(...)
"Opisane wyżej kwestie są mało czytelne dla wielu odbiorców, dlatego
fakt że prominentnym działaczem Ruchu Narodowego był wiceprezes w
zasadzie jawnie nazistowskiej organizacji przez wiele lat pozostawał
niezauważony przez media."

"Pamiętny reportaż Super Wizjera, nagranie członków władz stowarzyszenia
(bez Lanusznego) w mundurach SS oraz słowa ,,Za Adolfa Hitlera i naszą
ojczyznę Polskę", sprawiły, że skala patologii polskich neonazistów
stała się szerzej widoczna. Była to najgłośniejsza afera wokół środowisk
narodowych od 2006, gdy ujawniono nagranie działaczy Młodzieży
Wszechpolskiej, w tym asystentkę europosła LPR Macieja Giertycha,
hajlujących przy płonącej swastyce i śpiewających utwór ,,Narodowy
socjalizm", wspomnianego już dwukrotnie zespołu Honor.

Ruch Narodowy nie stawał w obronie bezpośrednich uczestników tej
imprezy, jednak zdecydował się pozostawić Lanusznego, wiceprezesa
rozwiązanego ostatecznie stowarzyszenia, na stanowisku asystenta Roberta
Winnickiego."

https://oko.press/kandydat-konfederacji-zydowska-men
da-zalala-nam-parlament-i-ministerstwa/

"Powiązania z Konfederacją są tu oczywiste, w końcu działacze Ruchu
Narodowego współtworzącego Konfederację wywodzą się z szeregów Młodzieży
Wszechpolskiej i ONR, które były inicjatorkami Marszu Niepodległości.
Ale związki są nawet bliższe, bo personalne: w zarządzie i komisji
rewizyjnej stowarzyszenia zasiadają posłowie-elekci Konfederacji Witold
Tumanowicz i Krzysztof Bosak."

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco.
I nie wracaj.

22. Data: 2022-05-01 13:06:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Ale związki są nawet bliższe, bo personalne: w zarządzie i komisji
> rewizyjnej stowarzyszenia zasiadają posłowie-elekci Konfederacji Witold

Bierz się do drukowania, tuskopiesku.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

23. Data: 2022-05-02 15:07:10

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> https://oko.press/jak_nasi_wspomagaja_putina.pl

cyt.
Antwerpski sektor diamentów pomaga Rosji finansować ...

700 lat historii Antwerpii to także 700 lat historii żydowskich złotników,
jubilerów i szlifierzy diamentów w tym mieście. Dzisiaj aż 80% światowego handlu
diamentami przechodzi przez Antwerpię.
https://www.wiatrak.nl/12727/diamentowa-antwerpia

24. Data: 2022-05-02 15:16:41

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
> jubilerów i szlifierzy diamentów w tym mieście. Dzisiaj aż 80% światowego handlu

Rosja na eksporcie diamentów zarobiła w 2021 r. 4,5 mld dol.

Teraz szanowny mr.Kviecie podaj biznesy RU-Narodowcy:)
Nie oczekuję podanie przez Ciebie podobnych kwot do 4,5mld usd,
oczekuję podania 0,1% - 0,1% wymienionej sumy:)

I tak pewnie zapadniesz się jak zwykle pod ziemię.
Sam widzisz mr. Kviecie, ogół jest ważniejszy od okopressowych szczegółów:)
Krótko mówiąc, mydlisz nasze oczęta, ściemniasz, motasz etc.

25. Data: 2022-05-02 15:32:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2022 o 15:07, alojzy nieborak pisze:

> [...]
> jubilerów i szlifierzy diamentów w tym mieście. Dzisiaj aż 80% światowego handlu

No i?
Wszyscy Żydzi są złotnikami pozbawionymi sumienia i skrupułów?
Bo widzisz, są tacy w Polsce, którzy handlują ludźmi, ale to nie znaczy,
że wszyscy Polacy są źli.

https://wiadomosci.wp.pl/jeszcze-troche-wytrzymam-i-
bedzie-lepiej-tak-handluje-sie-ludzmi-67634176621801
28a

Są też tacy w Polsce, którzy biją żony, biją (a nawet gwałcą) dzieci, są
tacy, którzy przenoszą pedofilów z parafii na parafię żeby uniknęli kary...

Tak więc nie bardzo wiem czego dotyczy taki argument.
Trzeba z tym zrobić porządek i tyle.

Pozdrawiam
Piotr

26. Data: 2022-05-02 16:39:34

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2022 o 15:16, alojzy nieborak pisze:

> cyt.
> Rosja na eksporcie diamentów zarobiła w 2021 r. 4,5 mld dol.

Nie sądzę, że szary obywatel na tym zarobił.
To tym bardziej argument żeby nałożyć na rosję jeszcze większe sankcje.
Spadnie popyt na ruskie diamenty, to może spadnie popyt w rosji na
niewolniczą pracę obywateli przy wydobyciu diamentów.

> Teraz szanowny mr.Kviecie podaj biznesy RU-Narodowcy:)

Jacy narodowcy, takie biznesy.

https://arbinfo.pl/ordo-iuris-a-kreml-historia-w-obr
azkach-dla-opornych/

https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie
-portale-znalezlismy-23-takie-witryny/

"Część z nich to radykalnie prawicowe witryny, inne prezentują
,,alternatywną" wizję świata i informacje, ,,których nie znajdziesz w
zwykłych mediach", jeszcze inne to witryny poświęcone popularnym obecnie
tzw. teoriom spiskowym, wśród których znajdują się m.in. smugi
chemitrails, teoria antyszczepionkowa czy UFO. Strony te poruszają także
tematy polityczne."

"Oto lista portali, na których znalazłam newsy ze Sputnika, RT czy VoE
(alfabetycznie):(...)"

"Bardzo intensywnie z treści pro-kremlowskich korzysta witryna nczas.pl,
czyli Najwyższy Czas, powiązana z tygodnikiem o tej samej nazwie,
którego założycielem był Janusz Korwin-Mikke. Dziś witryna promuje
zarówno Korwin-Mikkego, jak i Stanisława Michałkiewicza, radykalnie
prawicowego publicystę."

https://oko.press/analizujemy-program-bosaka/

https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

"Dyrektorem do spraw komunikacji w ,,Vivus" jest Marek Bosak - brat
Krzysztofa Bosaka, który startuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego
z listy Konfederacji. Wiceprezes Ruchu Narodowego jest ,,jedynką"
warszawskiej listy Konfederacji Korwin Braun Liroy Narodowcy
(...)
Jak się jednak udało nam nieoficjalnie ustalić, służby z ogromnym
zainteresowaniem przyglądają się działalności firmy ,,Vivus" należącej do
Olega Bojko.

Skontaktowaliśmy się telefonicznie dzisiaj rano z Krzysztofem Bosakiem.
Zadaliśmy pytanie, czy w jego karierze politycznej w Parlamencie
Europejskim nie będzie przeszkadzało, że brat jest dyrektorem w firmie
należącej do imperium rosyjskiego oligarchy Olega Bojko.

K. Bosak wysłuchał pytania, ale nie odpowiedział.

"Poproszę o telefon później, teraz zaczynam spotkanie" - stwierdził i
się pożegnał.

AKTUALIZACJA: Po tej rozmowie Krzysztof Bosak wysłał wiadomość z prośbą
o przesłanie pytań SMS-em. Wysłaliśmy. Na wcześniej zadane odpowiedział
"nie", zaprzeczył również, aby brat obecnie lub w przeszłości wspierał
finansowo jego działalność polityczną."

https://oko.press/ordo-iuris-szuka-zagranicznych-pie
niedzy-stojacych-czarnym-protestem-chce-ujawnic-skad
-dostal-33-mln-zl/

https://oko.press/duce-prowadz-do-szturmu-liderzy-ru
chu-narodowego-publikuja-w-faszystowskim-pismie/

"Po analizie pisma ,,Szturm", zapewnienia liderów Ruchu Narodowego o
braku związków ich formacji politycznej z faszyzmem okazują się
nieprawdą. Są oni albo niezwykle naiwni i nieświadomi takich związków,
albo kłamią."

https://oko.press/ruski-lad-tropimy-rosyjskie-slady-
w-polsce-sa-liczne/

"- Tomasza Piątka, który w wydanej w 2017 roku książce ,,Macierewicz i
jego tajemnice" opisał dokumenty, które świadczą o związkach z
rosyjskimi służbami Antoniego Macierewicza, wiceprezesa PiS, wówczas
ministra obrony narodowej w rządzie PiS (w odpowiedzi Macierewicz złożył
zawiadomienie do prokuratury, zarzucając Piątkowi przemoc i groźby wobec
funkcjonariusza państwowego; obecnie jednak nie toczy się żadna sprawa w
tym zakresie z powództwa Macierewicza);

- Klementyny Suchanow, która w publikacji ,,To jest wojna. Kobiety,
fundamentaliści i nowe średniowiecze" opisała działania ultrakatolickich
fundamentalistów na świecie, w tym w Polsce, wykazując wsparcie
rosyjskich oligarchów dla związanych z tym nurtem organizacji - także
tych, które działają w naszym kraju."

"Jak informował rosyjski ,,Sputnik", Jekaterina C. była między innymi
moderatorką ,,jednej z facebookowych grup, poświęconej rosyjsko-polskiej
przyjaźni". Jest ich na Facebooku kilka. To te, które najłatwiej
zidentyfikować jako szerzące typowe dla Kremla narracje. Ich członkowie
wyrażają między innymi swoje uznanie dla Władimira Putina i zachwycają
się rosyjskimi paradami wojskowymi. Są mniej groźne niż inne, których
członkowie ukrywają swoje związki z Rosją, za to szerzą treści
antyunijne, antyukraińskie, antyamerykańskie i anty-NATO. Jeszcze
trudniej znaleźć rosyjskie ślady w sieciowych dyskusjach na tematy inne
niż polityczne. A jednak tam są."

https://oko.press/ruski-lad-jesli-cos-szkodzi-zachod
owi-jest-dobre-dla-kremla-rosyjskie-slady-w-polsce-c
zesc-ii/

"Wrogiem Zachód, nadzieją Rosja

Ludzie mają nie wierzyć, nie ufać, szukać alternatywnych źródeł ,,wiedzy"
i spiskowych wyjaśnień, bać się III wojny światowej, nienawidzić Stanów
Zjednoczonych, Żydów i Unii Europejskiej, atakować polityków i
wszystkich, którzy myślą inaczej, reagować emocjonalnie, wreszcie -
ulegać prowokacjom."

"To były tysiące maili, faktur, dokumentów - dowody na to, że Rosja
prowadziła antyukraińskie operacje w Europie Środkowej, także w Polsce,
zaś jej sojusznikami w tych działaniach byli działacze skrajnej prawicy."

"(...)Akurat ta tematyka nie dziwi - Rosja jest bardzo aktywna w
szerzeniu dezinformacji na temat szczepień i pandemii koronawirusa. Już
w 2018 roku, a więc na długo przed pandemią, amerykańscy eksperci
wykazali, że rosyjskie trolle wspierają ruchy antyszczepionkowe."

"Machina dezinformacyjna Kremla pochłania setki milionów dolarów

Późniejsze raporty, analizujące infodemię, wielokrotnie wykazały
zaangażowanie Rosji w szerzenie nieprawdziwych treści. Tak jest do dziś
- rosyjskie powiązania są widoczne w środowiskach sprzeciwiających się
szczepieniom. Z opublikowanego w grudniu 2020 roku raportu American
Journal of Public Health wynika, że aż 93 proc. badanych treści,
zniechęcających do szczepień, wytworzyły boty i rosyjskie trolle."

"Aktywność dezinformacyjna Rosji w Polsce dotyczy tak wielu obszarów, że
scharakteryzowanie wszystkich wymagałoby napisania wielu kolejnych
artykułów. Rosyjskie konta, działające w Polsce, chętnie posługują się
hasłami patriotycznymi i religijnymi, inne szerzą treści słowiańskie."

"W przestrzeni politycznej głośno mówi się o wpływach rosyjskich w
środowiskach skrajnej prawicy, znacznie ciszej - o powiązaniach z
niektórymi środowiskami lewicowymi. Rosyjskie służby nie przywiązują się
do poglądów politycznych swoich współpracowników, wykorzystują każdą
przestrzeń, w której widzą możliwość oddziaływania. I pracują - powoli,
systematycznie, przez lata, wiążąc kolejnych ludzi ze sobą. Tak
infiltrują Polskę."

https://oko.press/przemoc-dezinformacja-konfederacja
/

> Nie oczekuję podanie przez Ciebie podobnych kwot do 4,5mld usd,
> oczekuję podania 0,1% - 0,1% wymienionej sumy:)

Jeśli powyższe to za mało, to resztę znajdziesz samodzielnie.
Daleko nie musisz szukać, bo te wszystkie organizacje tylko się
wymieniają członkami od czasu do czasu, albo stratują do wyborów w
koalicjach i ze wspólnych list.

?

> Sam widzisz mr. Kviecie, ogół jest ważniejszy od okopressowych szczegółów:)
> Krótko mówiąc, mydlisz nasze oczęta, ściemniasz, motasz etc.

No cóż... ja tego nie wymyśliłem.

Pozdrawiam
Piotr

27. Data: 2022-05-02 18:17:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> tacy, którzy przenoszą pedofilów z parafii na parafię żeby uniknęli kary...

A są też tacy, którzy umieszczają najgorsze komunistyczne czerwone świnie
na stołkach w PE i jeszcze są z nich dumni, gdy oni tam srają na Polskę i
jej szkodzą.
Różne są zboczenia.

> Tak więc nie bardzo wiem czego dotyczy taki argument.
> Trzeba z tym zrobić porządek i tyle.

Ty z tych od ,,robienia porządku", oczywiście. LOL
Pytanie, kto tych pedofili seryjnie całymi latami kierował i umieszczał
wśród kleru, aby mieć na nich haka, jeśli nie sprawią się dobrze z
rozwalaniem KK od środka i ze szpiegowaniem.
A ty Z JAKICHŚ WZGLĘDÓW w końcu głosowałeś na następców, kontynuatorów i
pomiot tego ktosia, więc tak samo jesteś winny temu, z czym niby tak bardzo
chcesz teraz ,,robić porządek".
Przestań pie...ć o ,,robieniu porządku", bo czytać hadko.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

28. Data: 2022-05-04 11:18:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2022 o 18:17, XL pisze:

> [...]
> chcesz teraz ,,robić porządek".
> Przestań pie...ć o ,,robieniu porządku", bo czytać hadko.

Cudowny argument! Jeden z moich ulubionych - w szeregach kleru są
pedofile, bo ktoś tam ich podsunął.

Czyli w domyśle - kościół to instytucja na tyle głupia i niewinna, że
nic nie może i na nic nie ma wpływu (mimo że jest organizacją mocno
ZHIERARCHIZOWANĄ, niemal jak wojsko).

Ale niestety, wnioski są takie, że ewidentnie coś jest nie halo z
organizacją, w której różne mendy mogą się łatwo przechować, mimo że
RZEKOMO nie są tam mile widziane.

PS: I od razu uprzedzam argument personalny, że mam jakiś problem z
kościołem. Nie, osobiście nie mam żadnego, bo miałam to szczęście, że
nie wyrastałam w kulcie kleru.

--
Ewa

No i bardzo dobrze!