Wielka bomboniera i wielka butelczyna...

1. Data: 2001-12-04 07:28:36

Temat: Wielka bomboniera i wielka butelczyna...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

..i co tam jjeszcze - dla naszych Barbar (RA-barbar?)
oraz
...lecimy na Urodzinki u Adioli!

wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (naprawde
jest bardzo wczessne rano dla mnie...)

Krysia, z piesna i zyczeniami na ustach
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-04 07:38:38

Temat: Re: Wielka bomboniera i wielka butelczyna...
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> ..i co tam jjeszcze - dla naszych Barbar (RA-barbar?)
> oraz
> ...lecimy na Urodzinki u Adioli!
>
> wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (

Dolaczam sie, usciaski, buziaki, zdrowka zycze :-)

Asia

1. Data: 2001-12-04 07:44:24

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz
> ...lecimy na Urodzinki u Adioli!
>
> wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (naprawde

Krysiu, Krysiu a co nam zaspiewasz?

pozdroweczka
Basia

1. Data: 2001-12-04 08:01:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisała:
> ...lecimy na Urodzinki u Adioli!

Adiolu, o Tobie rowniez pamietamy - masz zyczenia szczescia
i radosci, zostaw troche tortu dla swoich gosci :)

Bo chyba masz taki wielki tort urodzinowy? ;-)

Lilla

1. Data: 2001-12-04 08:13:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, Krysiu a co nam zaspiewasz?
>

>pozdroweczka
>Basia

Jak toco?? GORAAAALUUUU
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-04 09:40:16

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> oraz
> ...lecimy na Urodzinki u Adioli!
>
> wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (naprawde

buziaki, zyczenia, duzo zdrówka i przyjaciol ( prawdziwych ) bo to
najwazniejsze :))
pzdr
agi

1. Data: 2001-12-04 09:49:53

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>oraz
>....lecimy na Urodzinki u Adioli!
>
>wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (naprawde

..i dla górników....najlepszego Wszystkim

AgataW.

1. Data: 2001-12-04 10:21:26

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:2luo0uck5fd1j88mp8299dap2jfbbsgo8n@4ax.com...
> [...]
> oraz
> ...lecimy na Urodzinki u Adioli!
>
> wsszystkiego najlepszego dla jubilatki i solenizantek (naprawde

Ja rowniez wszystkim Basiom, Baskom, Basienkom, Barbarom i Kaliope( tyz
Basia) wszystkiego najlepszego!!!!! Ja tez mialam byc Basia, ale ojciec
zdecydowal inaczej. Wpadajcie dziewczynki do mnie na urodzinki, dziekuje za
zyczenia :-))))))))
Za Was i za siebie wznosze toast narazie lekkim winem, a pozniej.........oj
chyba zabawimy sie mocniej :-))))))))))
Gornikom tez najlepszego :-))))))))

W nastroju urodzinowo- imieninowym Adiola

P.S. Krysia jak zwykle nieoceniona :-))))), nasz ptak poranny :-))))))).
Dziekuje!

1. Data: 2001-12-04 10:22:36

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Adiolcia, niech ci sie szczesci za te dobre rady ktore mi dalas !

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-12-04 10:28:49

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez mialam byc Basia, ale ojciec
> zdecydowal inaczej. Wpadajcie dziewczynki do mnie na urodzinki, dziekuje
za
> zyczenia :-))))))))

Mam sporo tych moich kokosowo-ryzowych ciasteczek, mogę zabrac?

Z okazji urodzin i prawie imienin ;-) wszystkiego naj, naj, najlepszego,
sukcesów w kuchni i na wszystkich innych zyciowych frontach!!

pozdrawiam serdecznie
Basia

Wszystkim Barbarom ---
Shoarma - jak to sie robi?