Re: Wielka milosc

Data: 2000-01-03 17:43:21
Temat: Re: Wielka milosc
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...
>Dorrit wrote:
>>

>a slyszalas cos takiego, ze homoseksualizm bierze sie juz w czasie
>ciazy. podobno matka przekazuje jakies niewlasciwe geny (cos o genach X
>i Y). naukowcy nawet proboja dojsc do tego, ze juz w czasie ciazy
>moznaby stwierdzic przyszla orientacje seksualna dziecka.
>Przepraszam, ze nie znam konkretow, ale musialbym pogrzebac w archiwach
>na ten temat.
>To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne
>badania naukowe.

Hmm, matka... Te poglądy pachną mi antyfeminizmem. Kiedyś mężczyźni uważali
nawet, że matka decyduje o płci dziecka. O genach XX oraz XY słyszałam
jeszcze w podstawówce, one determinują wyłącznie płeć i nic więcej. Jednak
gdyby nawet traktować homoseksualizm jako przypadłość wrodzoną - obecnie
możliwe jest leczenie każdej postaci wady genetycznej.
Dorrit

>axel d.
>
>ps. jednak nie rozwijajmy tego tematu, bo raczej pasuje on do
>pl.sci.medycyna, nie robmy spamu.

No cóż, nie zgadzam się z Tobą, seksualizm człowieka jest silnie związany i
z psychiką i z postawami społecznymi. Skoro rozmawiamy o genetycznych
determinantach osobowości, można dyskutować również o kwestiach
psychosomatycznych bądź odwrotnie. Lepiej jest jednak wierzyć we własną
wolność niż w ślepy los, żart Boga.