Wielka prośba

1. Data: 2002-06-13 12:14:36

Temat: Re: Wielka prośba
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bedzie

Myslec bede, kciuki trzymac tez - na ten czas robotkowac przestane, ale
spiesze cie uspokoic: to naprawde NIC strasznego, sam sie przekonasz. Ja
mam dwa takie przejscia za soba i oba zakonczone pomyslnie wiec wiem co
mowie :-))))))
A jak bedzie brzmial twoj pelny tytul?

Grazyna

1. Data: 2002-06-13 14:58:27

Temat: Wielka prośba
Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Mam do wszystkich Grupowiczek jak i Grupowiczow
oooooooogromna prosbe.
Jutro bronie swoja prace dyplomowa i w zwiazku z tym, chcialem poprosic Was
zebyscie trzymali za mnie kciuki tak ok 12:30.
Straaaaaaaasznie sie boje mimo iz wszyscy dookola mowia ze bedzie dobrze.

1. Data: 2002-06-13 15:04:56

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-13 15:06:08

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Bedziemy trzymac bardzo bardzo mocno i zyczymy powodzenia Trzymaj sie Maria

1. Data: 2002-06-13 15:08:52

Od: Anka Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek wrote:
> [...]
> Tak wiec pomyslcie sobie pozytywnie o mnie jutro ok 12:30 to napewno bedzie

Bedzie dobrze. Ja mam to dopiero za pol roku, ale czesc moich znajomych jest
juz po i zgodnie mowia - to byla jedna z najlatwiejszych
spraw... Ale kciuki bede oczywiscie trzymac:)))
Pozdrowionka
Aneczka (Krakow)

1. Data: 2002-06-13 15:42:25

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Straaaaaaaasznie sie boje mimo iz wszyscy dookola mowia ze bedzie dobrze.
> Tak wiec pomyslcie sobie pozytywnie o mnie jutro ok 12:30 to napewno

Bedzie dobrze, chociaz stres ogromny:))
Polamania:)

Elzbieta (oczywiscie nie musze Ci chyba przypominac o niebieskich majtkach,
bo wiedze masz, ale lepiej pomoc nieco losowi) ;))

1. Data: 2002-06-13 15:51:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

le bede trzymac za Cie jutro.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-13 16:11:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002 16:51:19 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>le bede trzymac za Cie jutro.
>K.T. - starannie opakowana

cus mi sie urwalo..TO wyzej to byl P.S.

Masz pluc przez lewe ramie, myslec o nas myslacych o Tobie i
trzymajacych kciuki i wtedy wszystko bedzie OK!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-13 16:21:26

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie że będziemy trzymać kciuki.
Ty też się trzymaj.

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-13 17:20:16

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> K.T. - starannie opakowana
>
> Grzesiu! Przy takim szczerym poparciu z naszej strony-nie ma mowy by było zle.
Trzymam nawet kciuki u nóg.
Pozdrowienia
Ewa/Wrocław/
> -----------== Posted via Newsfeed.Com - Uncensored Usenet News ==----------