Wielka prosba - rozszyfrowanie wynikow krwi.

1. Data: 2006-07-13 08:56:19

Temat: Wielka prosba - rozszyfrowanie wynikow krwi.
Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktos mi pomoze rozszyfrowac wyniki krwi ?
Zrobilem sporo tych badan na niektorych jest norma podana ale na niektorych
nie.
Robilem badania ogolne po prostu dla siebie zebym widzial co mi ewentualnie
jest
i zanim pojde do lekarza chcialbym wiedziec do jakiego i czego mam za duzo
lub za malo.
Pomoze ktos? najchetniej na gie gie.

2. Data: 2006-07-13 09:37:35

Temat: Re: Wielka prosba - rozszyfrowanie wynikow krwi.
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti napisał(a):
> [...]
> jest
> i zanim pojde do lekarza chcialbym wiedziec do jakiego i czego mam za duzo

Pierwszy link z Google:
http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/normy.html

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2006-07-13 13:10:40

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:e9549g$8nm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pierwszy link z Google:
> http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/normy.html
>
> --
> Paweł Muszyński

Ok ale to mi dalej malo daje z racji tego ze jak czegos mam za malo albo za
duzo to chcialbym wiedziec mniej wiecej
czego to wina itp.
Moze ktos wyjasnic via gg ?

4. Data: 2006-07-17 05:22:38

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Cezar Ponti napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:e9549g$8nm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok ale to mi dalej malo daje z racji tego ze jak czegos mam za malo albo za

Na pewno może lekarz, który Ci te badania zlecał.

--
Paweł Muszyński

TORBIEL? W NERCE! u malucha
krew z zęba, dziąsła?