Re: Wielkanoc, Dzień Słońca..

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Wielkanoc, Dzień Słońca..
Date: Fri, 14 Apr 2017 23:55:07 +0200

W dniu 2017-04-14 o 20:01, s...@g...com pisze:
> W dniu, a nawet przededniu Świąt tradycją jest składanie życzeń. Tak się składa, że
w przededniu Wielkanocy '17 przypada inne Święto. Dzień Słońca - Rocznica Urodzin
Wielkiego Przywódcy. Idąc jutro z koszykiem kurzych jajec celem pokropienia ich przez
Boskich Namiestników, nie zapominajcie o Ojcu Narodu Dalekowschodniego.

Niejeden był Wielkim przywódcą, więc nie wiem o kogo konkretnie Ci chodzi.
Wesołych Świąt!

--
animka