Re: Wielki Brat

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 10 Apr 2019 23:48:32 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wielki Brat
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 08:38:37 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Jak od zawsze i dzisiaj możemy się od chińczyków tylko uczyć. Bo na
> dzień dzisiejszy wynagradzamy ludzi nie za to co robią a za to kim są i
> co mają - np - dyplomowany nauczyciel mimo tego że wykonuje dokładnie
> taką samą pracę co ten który takiego tytułu nie posiada, wynagradzany
> jest trzykrotnie wyższą pensją. Jak my mamy równać do chińczyków skoro
> zabawiamy się w gonienie własnego ogona..

No dobra, tylko po jaki grzyb to wyznawanie ideologii propagowanych przez
władze albo zniechęcanie przez nie do niektórych rozrywek w czasie wolnym typu
słuchanie głośnej muzyki na słuchawkach, oglądanie gołych bab czy granie
na komputrze. Dla mnie istotne są czyjeś osiągnięcia w pracy, czy on generuje
zyski i nie ma długów, a nie zaglądanie, co robi po robocie, jakiego kraju
znaczki czy komiksy zbiera, czy pije napoje gazowane etc. A takie pierdoły
wpływać mają właśnie na tę chińską punktację, powodując utratę prywatności.