Wielkie szczęście w minirozmiarze

11. Data: 2016-08-07 18:59:12

Temat: Re: Wielkie szczęście w minirozmiarze
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

FEniks pisze:

>Gratulacje Ewo!

>A czy będzie miał oboje rodziców czy tylko mamę? ;-)

Pewnie chciałbyś go już zacząć "edukować", zboku?

12. Data: 2016-08-07 19:04:58

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> Pewnie chciałbyś go już zacząć "edukować", zboku?

A co, żal Ci cieciu z malowanym nosem?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2016-08-07 19:22:13

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 07.08.2016 o 13:37, Lord Gender pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Zamiast chrzczenia dziecka - czipowanie?

A co ma piernik do wiatraka, ważne aby było wolnym człowiekiem, a sobie nastepnie
podejmie decyzje.

14. Data: 2016-08-07 19:28:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2016 o 19:22, Lord Gender pisze:
> [...]
> Zamiast chrzczenia dziecka - czipowanie?
>
> A co ma piernik do wiatraka, ważne aby było wolnym człowiekiem, a sobie nastepnie

Chrzest i wychowanie w wierze jest drogą do wolności

15. Data: 2016-08-07 19:42:35

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 07.08.2016 o 19:22, Lord Gender pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Chrzest i wychowanie w wierze jest drogą do wolności

Kościół to system totalitarny, jakim jest komunizm, nazizm, islam. Te systemy
występują przeciw wolnosci, dlatego masz i katolicką i komunistyczną i islamską
retorykę strasznej Unii, bo totalitaryzmy nienawidzą wolnosci.

17. Data: 2016-08-07 19:54:51

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>A co, żal Ci cieciu z malowanym nosem?

Oczywiście, że byłoby mi żal dzieciaka. Pedofilu.

18. Data: 2016-08-07 20:48:49

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.08.2016 um 19:22 schrieb Lord Gender:
> [...]
> Zamiast chrzczenia dziecka - czipowanie?
>
> A co ma piernik do wiatraka, ważne aby było wolnym człowiekiem, a sobie nastepnie

Slusznie. Moj w wieku 6 lat podjal decyzje. Powtorki nie bylo, bo
chrzest sie nie przyjal.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

19. Data: 2016-08-07 20:50:01

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.08.2016 um 11:38 schrieb FEniks:
> [...]
a.pl...

> Władza ma więcej szczęścia niż rozumu. ;) Ale fakt - porodówka pęka w
> szwach.

> Dzięki.
>
> Ewa

Rodza sie nowi podatnicy. Mimo wszystko najlepszego.

20. Data: 2016-08-07 21:44:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:28:38 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Chrzest i wychowanie w wierze jest drogą do wolności

Zależy, jak zdefiniujemy tę wolność, bo jeżeli jako stopień swobody wyborów,
to glob może mieć rację, że go zawęża zniechęcając do decyzji niestandardowych.
Jeżeli ktoś chce wychować po prostu sprawnego obywatela Jana Kowalskiego z klasy
średniej - to wychowanie katolickie jest całkiem dobry wyborem. Jeżeli genialne
"dziecko indygo" którego życie i ambitna twórczość ma mu dać aktywną funkcję
społeczno-sterowniczą... to w pewnych warunkach może być to przeszkoda. Wszystko
zależy od tego, jak sobie wyobrażamy dalszy los potomka.

Jaki to Kraj?
Czy zawirusowany komputer będzie działał poprawnie?
Znikające kanały Youtube
Dobre nastawienie do życia
Świat oczami zoofila