Wielkie żarcie...?

11. Data: 2013-10-02 17:05:57

Temat: Re: Wielkie żarcie...?
Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

A Sokołow jak dba o klienta ichni tatar trzyma kolor przez dobrych kilka
dni.

12. Data: 2013-10-02 17:08:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Oct 2013 17:05:57 +0200, LeonKame napisał(a):

> A Sokołow jak dba o klienta ichni tatar trzyma kolor przez dobrych kilka
> dni.

Hej, hej, heeeej sokoły...
:-/

13. Data: 2013-10-02 18:33:51

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jacek Sim z Herbapolu wyjaśnia: - Sok malinowy nie nadaje się do
> dłuższego
> przechowywania, gdyż nawet przygotowany metodą domową po pewnym czasie
> traci swój naturalny kolor i brązowieje. Odpowiednio dobrana kompozycja
> dodatkowych - poza zagęszczonym sokiem malinowym - składników zapewnia
> kolor, smak i zapach malinowy intensywniejszy i trwalszy niż sam sok
> malinowy. Wynika to z oczekiwań konsumentów. Ponadto zdrowotne walory
> produktu dzięki aronii są wyższe, niż zapewniałby sam syrop malinowy."

Pan Jacek pieprzy jak potłuczony. Sok z malin zasypanych cukrem, postawiony
na słoneczku, potem odcisniety i obciągany, w butelkach z ciemnego szkła,
korkowanych i lakowanych, bez nijakiego uszczerbku na smaku, aromacie i
kolorze, potrafi stac nawet 3 lata (o ile go wcześniej nie spożytkują np do
znanego lekarstwa "tata z mamą"). Matka moja robiła w wakacje z malin
lesnych (wyłącznie!) kilkanascie flaszek takiego specjału, z biedą
wystarczało do wiosny, oprócz żelaznego zapasu "na chorobę".
A ktoś potrafi policzyć ile soku malinowego w przeliczeniu na składnik 100%
jest w "soku malinowym" z Herbapolu - który schodzi na psy, oj schodzi...
pozdr
Stefan

14. Data: 2013-10-02 18:38:25

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A ktoś potrafi policzyć ile soku malinowego w przeliczeniu na składnik
> 100% jest w "soku malinowym" z Herbapolu - który schodzi na psy, oj
Sorry, przepraszam - nazwa handlowa to Syrop malinowy z ( i tu pole do
popisu)
pozdr
Stefan

15. Data: 2013-10-02 19:20:10

Temat: Re: Wielkie ?arcie...?
Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na s?oneczku, potem odcisniety i obci?gany, w butelkach z ciemnego szk?a,
> korkowanych i lakowanych, bez nijakiego uszczerbku na smaku, aromacie i
> kolorze, potrafi stac nawet 3 lata (o ile go wcze?niej nie spo?ytkuj? np do
> znanego lekarstwa "tata z mam?"). Matka moja robi?a w wakacje z malin
> lesnych (wy??cznie!) kilkanascie flaszek takiego specja?u, z bied?
> wystarcza?o do wiosny, opr?cz ?elaznego zapasu "na chorob?".
> A kto? potrafi policzy? ile soku malinowego w przeliczeniu na sk?adnik 100%
> jest w "soku malinowym" z Herbapolu - kt?ry schodzi na psy, oj schodzi...

Bo Pan Jacek to zwykła sprzedajna dziwka powie co mu każa i odpowiednio
zapłacą.

16. Data: 2013-10-02 22:23:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 18:33, Stefan pisze:

> [...]

Też mi odkrycie. Do wszystkich ciemnych soków dodaje się jako
wypełniacza aronii, a do wszystkich jasnych (oprócz cytrusów) - jabcoka.

> [...]
> jest w "soku malinowym" z Herbapolu - który schodzi na psy, oj schodzi...

Ale cukier, panie, coraz droższy, a czy syrop glukozowo-fruktozowy
utrzymuje takie same właściwości soku? Nie byłabym taka pewna...

17. Data: 2013-10-02 22:38:38

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale cukier, panie, coraz droższy, a czy syrop glukozowo-fruktozowy
> utrzymuje takie same właściwości soku? Nie byłabym taka pewna...

Cukier drozszy ale tylko w farszafce w normalnym swiecie kosztuje tyle
co zwykle i mozna go kupic bez problemu w dowolnych ilosciach.

18. Data: 2013-10-03 05:46:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-02 22:38, LeonKame pisze:

> Cukier drozszy ale tylko w farszafce w normalnym swiecie kosztuje tyle
> co zwykle i mozna go kupic bez problemu w dowolnych ilosciach.

Powiedz to producentom keczupu, słodyczy, śledzi marynowanych (a, nie,
pszprszm, oni to sacharyny używają...) i miliona innych produktów.
http://www.medonet.pl/zdrowie-na-co-dzien,artykul,16
82104,1,syrop-glukozowo-fruktozowy-8211-glowna-przyc
zyna-otylosci,index.html

Cargill by się pogniewał (oraz nasz największy sojusznik, hehe) :>
http://interia360.pl/artykul/syrop-glukozowo-fruktoz
owy-przerazajaca-historia-quot-zgorzknialego-slodkie
go-biznesu-quot,60006

19. Data: 2013-10-03 08:26:42

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz pewnośc ze na kartoflach nie na SOi ? Oni pchają tę soje do
> wszystkiego jako wypełniacz bo ma cudowna własciwośc wchłaniania smaku

Tak. Źródło pewne i znajome, to podstawa ;)

20. Data: 2013-10-03 08:40:59

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-03 05:46, Aicha pisze:

> Cargill by się pogniewał (oraz nasz największy sojusznik, hehe) :>
> http://interia360.pl/artykul/syrop-glukozowo-fruktoz
owy-przerazajaca-historia-quot-zgorzknialego-slodkie
go-biznesu-quot,60006

Ładna historia. Tak z samego rana.

Ewa

Kuchnia molekularna.