Wielkość głowy a IQ

1. Data: 2004-11-30 16:22:24

Temat: Wielkość głowy a IQ
Od: "Łukasz S." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wykazano jakies powiazania pomiedzy wielkoscia głowy a inteligencja?
Tyle mowi sie ze im wiekszy muzg wzgledem ciala to bardziej madre zwierze..
jak ma sie to w wypadku ludzi?

Łukasz S.

1. Data: 2004-11-30 16:52:59

Temat: Re: Wielkość głowy a IQ
Od: "fak it!" <a...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam duzy leb, a jestem glupi jak but wiec jedno z drugim nie ma
zadnego zwiazku...

1. Data: 2004-11-30 16:58:57

Temat: Re: Wielko?a g3owy a IQ (was: Wielko?? g?owy a IQ)
Od: Logan <e...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Nov 2004 17:52:59 +0100, na pl.sci.psychologia, fak it! napisal(a):

> Ja mam duzy leb, a jestem glupi jak but wiec jedno z drugim nie ma
> zadnego zwiazku...

Ja również, i niestety również jestem do dupy.

--
3507735
O Loganie powiedzieli:

1. Data: 2004-11-30 21:47:27

Od: NAtoLIS <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja również, i niestety również jestem do dupy.
Ja mam łeb wielki jak stragan owoco-wrzywny przed wigilją.Znajdźcie ten
związek koniecznie.Zależy mi----trochę :)

1. Data: 2004-11-30 21:48:06

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mnie były za małe słuchawki Sennheisera (HD 590). Nic więcej nie dodam...

1. Data: 2004-11-30 22:02:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz S.:
> Czy wykazano jakies powiazania pomiedzy wielkoscia głowy a
> inteligencja?

Podobno nie ma takowych... ;)
ale...

zauwazono (innymi slowy: regula jest) ze tacy np ~znani powiescio
-pisarze (oraz p-pisarki) maja wielkie mozgi w porownaniu ze srednia
(zwykle 1.1-1.2x wieksze).

--
Czarek

1. Data: 2004-11-30 22:34:36

Od: NAtoLIS <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zauwazono (innymi slowy: regula jest) ze tacy np ~znani powiescio
> -pisarze (oraz p-pisarki) maja wielkie mozgi w porownaniu ze srednia
Dziękuję.

1. Data: 2004-11-30 23:04:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

NAtoLIS:
> Dziękuję.

BTW taki np Giertych tez ma "wielki leb"...
tylko mozg jakis nie za wielki. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-11-30 23:16:48

Od: NAtoLIS <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Dec 2004 00:04:23 +0100, cbnet wrote:

> NAtoLIS:
>
> BTW taki np Giertych tez ma "wielki leb"...
> tylko mozg jakis nie za wielki. ;)
No teraz to psujesz,moje dobre samoposzczucie, a taki byłem z siebie
zadowolony.

1. Data: 2004-11-30 23:22:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

NAtoLIS:
> No teraz to psujesz,moje dobre samoposzczucie, a taki
> byłem z siebie zadowolony.

A co? :))
Tez masz malo miejsca nad brwiami... i za uszami? :))

--
Czarek

Niechęć chodzenia do kościoła.
nad pomidorową