Wielkość porcji

1. Data: 2004-03-08 15:43:35

Temat: Wielkość porcji
Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanko dotyczące następującej sytuacji:
Przeprowadzam dietę na przyśpieszenie przemiany materii. Wielkośc dań - jak
to w diecie - mała, a ja i tak nie mam siły tego wszystkiego w siebie
wrzucić. Wiem, że muszę, bo jak nie zjem, to coś-tam-coś-tam i cała dieta na
nic :(
W związku z tym - czy jeśli nie dam rady zjeść np. obiadu na jeden raz, to
czy mogę to dokończyć później, czy też - jeśli nie zjem od razu - to
przepadło? :)

Liczę na wsparcie i pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-03-08 19:22:05

Temat: Re: Wielkość porcji
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> Przeprowadzam dietę na przyśpieszenie przemiany materii.

A mozesz przyblizyc, o co dokladnie w tej diecie chodzi? na czym polega?

> Liczę na wsparcie i pozdrawiam
> Ania

Wspieram tylko prosze o szczegoly -pozdrawiajac dzienkobietowo Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-03-08 19:55:42

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz przyblizyc, o co dokladnie w tej diecie chodzi? na czym polega?

jak sama nazwa wskazuje, chodzi o przyśpieszenie przemiany materii, co
wspomoże odchudzanie :) Jest to dieta 13-dniowa, w której należy jeść
dokładnie to, co każą :) W każdy dzień je się co innego.
Np. dziś mam dzień obżarstwa, który wygląda następująco:
- śniadanie - tarta marchewka z cytryną,
- obiad - befsztyk z sałatą i brokułem,
- kolacja - pstrąg pieczony.
W inne dni jest trochę gorzej :( no i każą jeść szpinak.
Dziś jest mój 12 dzień i schudłam 5-6 kg, więc niby fajnie, tylko zastanawia
mnie ta wielkość posiłków, których nie mogę zmóc za jednym zamachem - czy
mogę coś dokończyć później?

Pozdrówka
Ania

4. Data: 2004-03-08 20:57:26

Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz cos blizej na temat tej diety? Moze jest jakas stronka gdzie mozna
znalesc dokladnie co i jak?

5. Data: 2004-03-08 21:01:23

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 8 Mar 2004 20:55:42 +0100, na pl.misc.dieta, AM napisał(a):

> tylko zastanawia
> mnie ta wielkość posiłków, których nie mogę zmóc za jednym zamachem - czy
> mogę coś dokończyć później?

Nie możesz, IMO.
Skoro wystarcza Ci ilościowo posiłek, który masz zjeść, a nawet jest za
obfity, to i dobrze, po co masz dopychać, skoro już nie czujesz potrzeby
jedzenia ? A zjedzenie tego, co zostało, później, zaburzy całą filozofię
diety.
Ta dieta i tak jest bez sensu, ale skoro już ją stosujesz, to dokładnie
tak, jak każą.

--
Eva Sheers

6. Data: 2004-03-09 09:49:03

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

a to nie to samo co kopenhaska i 13dniowa???:-)))

pozdrawiam
aducha

7. Data: 2004-03-09 09:55:31

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

AM wrote:
.
> Dziś jest mój 12 dzień i schudłam 5-6 kg, więc niby fajnie, tylko
> zastanawia mnie ta wielkość posiłków, których nie mogę zmóc za jednym
> zamachem - czy mogę coś dokończyć później?

Aniu, wiec z tego wniosek ze dzis konczysz! czemu mas zdylematy? Obkurczyl
ci sie zoladek od mikro porcji napoczatku, pamietam siebie na tej diecie
pare lat temu- w 1 dniu zalecaja zjec kuraka na obiad, hmm, nawet 1/10 nie
zjadalm, a brzuch mnie potem bolal....
Jesli ta dieta ci przyspieszy przemiane materii to daj znac.Ale przy okazji
uwazaj na to, co bedziesz jesc, jak ja skonczysz, by nie skonczylo sie mega
jojem.
Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

8. Data: 2004-03-09 18:59:58

Od: "Jasti" <j...@C...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy mogę coś dokończyć później?

stosowałam tą dietę rok temu całą, w tym roku zmogła mnie już po 5 dniu
:-( i z tego co wiem nie można podjadać między posiłkami. Lepiej zmniejsz
porcje i po kłopocie.

pozdro
Jasti

9. Data: 2004-03-09 19:42:23

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi.
Kłopot jednak w tym, że te porcje i tak nie są duże, a jak mój organizm
przyzwyczai się jeśc jeszcze mniej to będzie nieklawo :( - przecież nie o to
chodzi, żeby się głodzić.

Pozdrówka
Ania

10. Data: 2004-03-09 19:44:06

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pare lat temu- w 1 dniu zalecaja zjec kuraka na obiad, hmm, nawet 1/10 nie

Jak rany, naprawdę miałaś zjeśc kuraka? Mnie tak nie torturują :) to chyba
inna dieta.

> [...]
okazji
> uwazaj na to, co bedziesz jesc, jak ja skonczysz, by nie skonczylo sie

również pozdrawiam
Ania

> --
> moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl