Wielkość porcji

11. Data: 2004-03-10 10:05:36

Temat: Re: Wielkość porcji
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
news:c2l6v5$95v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzięki za odpowiedzi.
> Kłopot jednak w tym, że te porcje i tak nie są duże, a jak mój organizm
> przyzwyczai się jeśc jeszcze mniej to będzie nieklawo :( - przecież nie o
> chodzi, żeby się głodzić.

Widzisz, caly dowcip ten diety polega na glodzeniu sie.
Male porcje, obkurcza sie zoladek, a zrzucona kilogramy to zawartosc jelit,
utrata wody i masy miesniowej.Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

12. Data: 2004-03-10 22:51:04

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Widzisz, caly dowcip ten diety polega na glodzeniu sie.
> Male porcje, obkurcza sie zoladek, a zrzucona kilogramy to zawartosc

No obaczymy - dziś przeszłam na 3-dniową dietę kiwi-bananową. Obżarłam się
do wypęku i spadł mi następny kilogram. Może jednak ta dieta kopenhaska mnie
nie zabije? :)
Pozdrawiam
Ania

13. Data: 2004-03-11 13:34:37

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

AM wrote:
> No obaczymy - dziś przeszłam na 3-dniową dietę kiwi-bananową.

A po tej 3 dniowej babnanowo-kiwowej co palnujesz dalej jesc? tak z
ciekawosci pytam?

Może jednak ta
> dieta kopenhaska mnie nie zabije? :)

A czy ktos tu napisal,ze cie zabije?
Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

14. Data: 2004-03-11 20:55:55

Od: "AM" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A po tej 3 dniowej babnanowo-kiwowej co palnujesz dalej jesc? tak z
> ciekawosci pytam?

Następnie będą dwa dni odpoczynku od diety 1000 kcal (to te banany i kiwi z
mięskiem i dodatkami), żeby organizm się nie przyzwyczaił za bardzo do
spowolnionego metabolizmu. A od poniedziałku 5-dniowa dieta makaronowa (też
1000 kcal). Sobota i niedziela znowu odpoczynek. I tak dalej. Tych
5-dniowych diet mam od groma i trochę, więc będę testować każdą.

Pozdrawiam
Ania

15. Data: 2004-03-12 16:14:05

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

AM wrote:
> [...]
> makaronowa (też 1000 kcal). Sobota i niedziela znowu odpoczynek. I
> tak dalej. Tych 5-dniowych diet mam od groma i trochę, więc będę

Pozostaje mi zyczyc ci zdrowia w testowaniu tych diet Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

szybkie chudniecie