Wiem co sie stalo z XLką...

101. Data: 2013-09-01 22:41:25

Temat: Re: Wiem co sie stalo z XLka...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Aug 2013 21:55:12 +0200, Aicha napisał(a):

> Mam tytuły wątków :D Do środka rzadko zaglądam, bo chyba niechcący
> uruchomiłam lawinę :P

Chcący, chcący - ale z tą "lawiną" to aż może jednak przesadziłaś 3333-)
--
XL

102. Data: 2013-09-01 22:41:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Aug 2013 09:23:36 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Grecje znasz z pocztowek. Wylacznie.

O Pytio ty delficka, ty morze wiedzy tajemnej.
--
XL

103. Data: 2013-09-01 23:12:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> O Pytio ty delficka, ty morze wiedzy tajemnej.

Co ciekawe może- jest u mnie w KF- o czym wie. Z postów ludzi, którzy mu
odpowiadają- wiem, że mu obsesja na moim punkcie nie przeszła wcale. Biedak-
chory z nienawiści. Zastanawiam się- jego działalność- w skutek jednego z
niedawnych orzeczeń naszego sądu stała się spenalizowana. Obecnie mogę bez
problemów- powołując sie na ten wyrok- zażądać jego danych- oraz tego, aby
się tu przedstawił i przeprosił. Właściwie to ciekawi mnie tylko jego
reakcja- idę się założyć, że to zwykły tchórz, schowany za (jak mu się
wydaje) bezpieczną anonimowością internetu.
On coś wymyśla na mój temat- i zaraz w to (chyba) wierzy- a następnie
opowiada natarczywie każdemu, kto chce go czytać jako coś oczywistego. Może
warto, żeby go już powstrzymać?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

104. Data: 2013-09-01 23:15:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam na studiach kolegę, który się tak właśnie nazywał, odtąd mi się
> myli.
OK- mnie też się myli- bo myślałem, że tak się nazywa- a rybacy, od których
kupowałem- nie wyprowadzali mnei z błędu:-)

> W dodatku Chiron mnie w tej pomyłce utwierdził. :-D
No z całą pewnością- nie. Proszę mnie tym nie obciążać- Ty sama to zrobiłaś-
sama się w tej pomyłce utwierdziłaś
:-)

105. Data: 2013-09-02 00:37:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Sep 2013 23:12:52 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> On coś wymyśla na mój temat- i zaraz w to (chyba) wierzy- a następnie
> opowiada natarczywie każdemu, kto chce go czytać jako coś oczywistego. Może

To tylko taki tik mentalny - po co powstrzymywać, kiej się nie da :-)

106. Data: 2013-09-02 15:33:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 23:15, Chiron pisze:

> [...]
> No z całą pewnością- nie. Proszę mnie tym nie obciążać- Ty sama to
> zrobiłaś- sama się w tej pomyłce utwierdziłaś

Wziąłbyś chociaż połowę winy na siebie, w końcu po Tobie powtórzyłam. :-D

BTW Turbot nie-torbut, i tak nie jestem jego fanką. Wolę sandałka. ;)

Ewa

107. Data: 2013-09-02 15:34:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 22:02, Ikselka pisze:

> Rzeco? Pasy?

Jak mało lotny, może być i w blokach.

Ewa

108. Data: 2013-09-02 18:45:02

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wziąłbyś chociaż połowę winy na siebie, w końcu po Tobie powtórzyłam. :-D
>
> BTW Turbot nie-torbut, i tak nie jestem jego fanką. Wolę sandałka. ;)

Turbot-torbut- w końcu co to za różniczka? Ja byłem dobry z polskiego- choć
nie byłem prymasem. Jeśli jednak chodzi o ryby- to właściwie jestem
kompletnym lajkonikiem
:-)

Natomiast w kwestii winy- nie chciałem brać- bo Cię lubię. Biorąc całą albo
nawet pół- spowodował bym, że sama byś nie chciała się w to wgłębiać i
szukać swojej winy. Ja- wręcz przeciwnie. Oczywiście wpłynęło by to na mnie
rozwojowo- a Ciebie- no niestety- mogło by uwstecznić. Dlatego lepiej weź
sobie odpowiedzialność za całe to zamieszanie. Życzę owocnego procesu!
:-)))

--

Chiron

109. Data: 2013-09-02 21:17:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 18:45, Chiron pisze:

> Turbot-torbut- w końcu co to za różniczka? Ja byłem dobry z polskiego-
> choć nie byłem prymasem. Jeśli jednak chodzi o ryby- to właściwie jestem
> kompletnym lajkonikiem
> :-)

O turbotach to prędzej na przyrodzie, a nie na polskim. :)

> [...]
> by to na mnie rozwojowo- a Ciebie- no niestety- mogło by uwstecznić.
> Dlatego lepiej weź sobie odpowiedzialność za całe to zamieszanie. Życzę

Chcesz mnie pogrążyć w poczuciu winy na maksa? Łaskawyś. W ogóle uważam,
że ten cały proces jest niesprawiedliwy i tendencyjny, bo Tobie nikt nie
zwrócił uwagi na błąd.
Ja swoją pracę nad przyczyną błędu już wykonałam. Koledze pewnie odbija
się czkawką. ;-P

Ewa

110. Data: 2013-09-02 21:22:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Sep 2013 15:34:01 +0200, FEniks napisał(a):

> Jak mało lotny, może być i w blokach.

Czyli nie chodzi o mnie, ja w wolnostojącym, pasów bez - na wariata :->

Piękny
Polskość -Kordian
Wynarodowianie
Polska kultura