Wiem co sie stalo z XLką...

61. Data: 2013-08-22 12:39:34

Temat: Re: Wiem co sie stalo z XLka...
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

62. Data: 2013-08-22 12:48:48

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-22 11:31, Lebowski pisze:

> Niestety, chyba w pewnym okresie nieopatrznie pozwoliłem jej na zbyt
> dużą sympatię i obawiam się, że w związku z jej niestabilnym stanem
> emocjonalnym prawdopodobnie mogę podświadomie czuć się w jakiejś
> marginalnej części odpowiedzialny za jego stan obecny.

to prawda, udało ci się wzbudzić moją sympatie :))))

> Ale masz rację, koniec z karmieniem.

oj, chyba nie przeboleje :)))))))))))))

> Zresztą dieta na pewno by się jej przydała.

protal? :-D :-D
też tak sądzę, ale na razie muszę... :))))))))))

63. Data: 2013-08-22 12:54:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> protal? :-D :-D
> też tak sądzę, ale na razie muszę... :))))))))))

To bylo o ikseli, jak wnosze z nicka.

64. Data: 2013-08-22 13:05:06

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-22 12:54, Ghost pisze:

> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> To bylo o ikseli, jak wnosze z nicka.

nie jaj nawet przy xxl ni grozi ^ . ona
ma wyższe i narcystyczne. swój swego.. ;)

65. Data: 2013-08-22 19:06:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja generalnie uwielbiam morze :) Każde. Tyle tylko, że polska pogoda bywa
> nieprzewidywalna, a i temperatura Bałtyku nie zachęca do kąpieli, tak więc
> chcąc skorzystać i z wody, i z aury, siłą rzeczy mój wybór pada na
> cieplejsze rejony. Natomiast w każdym innym przypadku Bałtyk jak
> najbardziej tak :)
Ja lubię się kąpać zimą. Ponieważ żona też, to ku zgrozie teściów pływamy
sobie w lutym:-).

> Oj, chociażby we Włoszech złodziejaszki okradają turystów jak ta lala :(

Ponoć jednak na Sycylii- nie. Słyszałem, że w Neapolu za to łatwo stracić
torebkę albo portfel:-)
W Chorwacji i Grecji nie zauważyłem złodziejaszków.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

66. Data: 2013-08-24 11:37:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-22 00:29, Fragile pisze:

> A to oczywiste. Mnie nie trzeba przekonywać. Jak już wyjeżdżam, to zawsze
> wybieram ciepłe morze i pewną pogodę :) Człowiek przynajmniej wie, za co
> płaci :)

Nie bardzo rozumiem o co Wam chodzi, o wylegiwanie się w słońcu w ścisku
jak w puszce sardynek? Wypoczynek przecie nie znaczy nic nie robić.. Już
samo wyrwanie się z zwykłej codzienności jest odpoczynkiem..
Podsumowując - Ikselka może wrócić bardziej zadowolona i wypoczęta z
Kołobrzegu niż Ty i Chirek z Grecji.
P.S. nawiązując do gustów - ja zdecydowanie preferuję góry, najlepiej
nie w sezonie i z plecakiem.

67. Data: 2013-08-24 16:16:00

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Aug 2013 11:37:13 +0200, Trybun napisał(a):

> Nie bardzo rozumiem o co Wam chodzi, o wylegiwanie się w słońcu w ścisku
> jak w puszce sardynek?

Pudło. Nie opalam się _w ogóle_, więc wylegiwanie się na słońcu w moim
przypadku absolutnie nie wchodzi w grę. Natomiast uwielbiam pływanie i
'kąpiele' w morzu. W _ciepłym_ morzu. I uwielbiam poznawanie świata,
jak też odwiedzanie już poznanych, ulubionych miejsc.

> Wypoczynek przecie nie znaczy nic nie robić..

Dokładnie. Świat jest taki piękny, i tyle jest cudownych zakątków, które
ja osobiście chcę zwiedzić, zobaczyć, poczuć, posmakować.

> Już
> samo wyrwanie się z zwykłej codzienności jest odpoczynkiem..

Pełna zgoda.

> Podsumowując - Ikselka może wrócić bardziej zadowolona i wypoczęta z
> Kołobrzegu

A czy napisałam coś innego??? :)
Zapewne wróci wypoczęta i zadowolona, ponieważ pojechała tam, gdzie
chciała pojechać, czyli wybrała miejsce, które jej odpowiada :)
Niech każdy wypoczywa tak, jak lubi :)
W sumie to nie tyle miejsce decyduje o tym, czy człowiek wypocznie,
ile sam fakt, czy umie wypoczywać :) Towarzystwo, w którym się
wypoczywa też nie jest bez znaczenia.
Ja Bałtyk bardzo lubię, ale nie do kąpieli... A że kąpiele bardzo
sobie cenię, wybieram inne morze.
Natomiast uwielbiam spacery brzegiem Bałtyku np. jesienią.

> niż Ty i Chirek z Grecji.

Jeśli ktoś wybiera się np. do Grecji, Francji czy Włoch to zakładam,
że nie robi tego wbrew sobie i swoim upodobaniom, a wręcz przeciwnie :)
Jeśli ktoś lubi podróże i ciepły klimat, to dlaczego miałby nie
realizować swoich upodobań w tej dziedzinie? :) Po kiego czorta
postępować wbrew sobie i jechać np. na Mazury czy do Łeby, jeśli ktoś
woli klimat np. śródziemnomorski?

> P.S. nawiązując do gustów - ja zdecydowanie preferuję góry, najlepiej
> nie w sezonie i z plecakiem.

A ja najbardziej lubię morze :)
Góry... Góry wygrywają zimą :)

M.

68. Data: 2013-08-25 20:52:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W drugiej polowie sierpnia miala podziwiac nadmorskie plaze, tak pisala.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

69. Data: 2013-08-27 23:08:24

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-22 00:10, Chiron pisze:

> Zupełnie poważnie: porównując ceny wyżywienie i zakwaterowanie nad polskim
> Bałtykiem w sezonie, a ceny po (przed) sezonem w np Grecji- łatwo zauważyć,
> że w Grecji taniej.

Jeśli zechcesz porównać podobny standard (odległość od morza, jakość
zakwaterowania i wyżywienia), to wątpię.

Klimat polskiego wybrzeża ma też zalety zdrowotne dla dróg oddechowych.
Ale fakt, że ogólnie trochę nuda. Tak więc zależy, na czym komu zależy.

Ewa

70. Data: 2013-08-28 14:58:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Klimat polskiego wybrzeża ma też zalety zdrowotne dla dróg oddechowych.
> Ale fakt, że ogólnie trochę nuda. Tak więc zależy, na czym komu zależy.

Oczywiście- troszkę żartobliwie pisałem. No bo jeden woli to, drugi co
innego. Jednak- podkreślam- ceny w sezonie nad Bałtykiem, a po (przed)
sezonie w Grecji- gdzie temperatura jest stale 28- 31 stopni, woda około.25
stopni- to ceny nad Bałtykiem są_wyższe. Mieszkałem w Hotelu w Chanii- 7
eurosów od osoby (bez wyżywienia) za dobę. Hotel- gdybym się rozpędził- to
wskoczył bym z okna na plażę. I to bez przesady. Ceny żywności: za sporą
doradę z frytkami bez ograniczeń- zapłaciliśmy (3 osoby się najadły) 30
eurosów. Do tego przynieśli rakiję domową- za darmo (pół literka). No i woda
mineralna- też za darmo. Na "biedaka"- można było znaleźć suvlaki na mieście
(ichniejsze fast- foody) za 2,5 eurosa. A dojazd- jak pisałem- tańszy
samolot, niż ciapąg z Łodzi do Gdańska (w porównaniu z autem- to już w ogóle
taniej). Piszesz o jakości zakwaterowania. Jak chcesz- mogę Ci wysłać
namiary na hotel- sama ocenisz.
No oczywiście- sezon tam ma swoje prawa. Jak chciałem wpisać opinię
hotelowi- to musiałem najpierw zarezerwować miejsce w nim (choćby
fikcyjnie). No i wtedy okazało się (połowa maja), że najbliższy termin
to...wrzesień. A ceny to ok.40 eurosów- czyli szok:-). No ale- powtarzam- ja
nawet nie chcę 40 stopni. Nie cierpię takich upałów. 30 to aż nadto.
Co do własności leczniczych- nie wypowiadam się. Może i nad Bałtykiem
zdrowiej- czemu nie. Tyle, że mając małżowinkę nadmorską- mam trochę Bałtyku
przesyt:-)

--

Chiron

Piękny