Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem

21. Data: 2017-07-11 03:29:12

Temat: Re: Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 20:11, Jivanmukta pisze:

> Np. z Biblii. W Księdze Rodzaju jest napisane że za pokarm ma służyć
> człowiekowi roślinność.
> Poza tym z książek Sai Baby.

A dlaczego zabijali baranki dla rtuału i zjedzenia?

--
animka

22. Data: 2017-07-12 12:33:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 03:29 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> A dlaczego zabijali baranki dla rtuału i zjedzenia?

Bo przecież baranek to roślinność przetworzona naturalnie i zgodnie z
BOSKIMI prawami!

Dlatego nie rozumiem tego wegetariańskiego/wegańskiego terroru.
Hitler też był walczącym wegetarianinem, mają się na kim wzorować!

--
Trefniś

23. Data: 2017-07-13 20:51:44

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:
> Dlatego nie rozumiem tego wegetariańskiego/wegańskiego terroru.
> Hitler też był walczącym wegetarianinem, mają się na kim wzorować!

Uważasz, że wegetarianie wzorują się na Hitlerze? Lecz się. Terror to jest w
rzeźniach.

24. Data: 2017-07-15 16:02:47

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 20:51 Jivanmukta <j...@p...onet.pl> pisze:

> Uważasz, że wegetarianie wzorują się na Hitlerze? Lecz się. Terror to
> jest w
> rzeźniach.

Oczywiście, Hitler w Berghof pokazywał gościom filmy nakręcone gdzieś w
ukraińskich rzeźniach.
Bardzo bolał nad losem zwierzątek!

To, co dzieje się w rzeźniach, rzeczywiście przekracza ludzką wyobraźnię.
Mam osobiste, mimowolne i niezawinione doświadczenia.

Ale rozwiązaniem nie jest egzaltowane przejście na dietę wege i agresywny
atak na mięsożerców.
A tym bardziej przekonywanie, że mięso nie jest naturalnym pożywieniem
człowieka.

Trzeba uderzyć w samo centrum zła - w ubojnie!

Najgorsze, że nawet weterynarze nie są sprzymierzeńcami walki ze znęcaniem
się nad zwierzętami w ubojniach. Oni to często wręcz sankcjonują, a na
pewno się na to godzą.

--
Trefniś

25. Data: 2017-07-18 12:05:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 lipca 2017 16:02:51 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]
>
> Najgorsze, że nawet weterynarze nie są sprzymierzeńcami walki ze znęcaniem
> się nad zwierzętami w ubojniach. Oni to często wręcz sankcjonują, a na

Nic dodać, nic ująć.

26. Data: 2017-07-20 17:46:19

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2017 o 14:43, Jivanmukta pisze:

> Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Poza tym zwiększa prawdopodobieństwo
> zachorowania na raka.

> Alkohol jest też szkodliwy.

Wódka z lodem - atakuje nerki.
Rum z lodem - atakuje wątrobę.
Gin z lodem - atakuje mózg.
Whisky z lodem - atakuje serce.

Wygląda na to, że ten cholerny lód szkodzi na wszystko!

27. Data: 2017-07-20 18:04:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 17:46, Jingiel
pisze:

[...]

Jeśli tak to mie mroź wody :-D

--
animka

28. Data: 2017-07-20 20:15:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jingiel pisze:

>>> 5-6 szalotek
>>> 3 ząbki czosnku
>
> Wódka z lodem - atakuje nerki.
> Rum z lodem - atakuje wątrobę.
> Gin z lodem - atakuje mózg.
> Whisky z lodem - atakuje serce.

Od wódki rozum krótki.
Od rumu pomruki tłumu.
Od whisky iloraz niski.

Na temat ginu klasyka poezji milczy, ale...

Od żytniówki dzieci półgłówki.
Od likieru równyś zeru.
Od burbona straszna śledziona.
Od martini potencja mini.
Od sznapsa wezmą cię za psa.
Od samogonu utrata pionu.
Od koniaku finał na haku.
Od palinki wstrętne uczynki.
Od maraskino spadaj rodzino.
Od pejsachówki pogrzeb bez mówki.
Od śliwowicy torsje w piwnicy.

> Wygląda na to, że ten cholerny lód szkodzi na wszystko!

Jednak następnego dnia, w formie okładów, pomaga.

Jarek

--
Lepiej mieć horyzont wąski,
niż zamawiać tu zakąski.

29. Data: 2017-07-21 17:58:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 lipca 2017 17:47:04 UTC+2 użytkownik Jingiel napisał:

> Wódka z lodem - atakuje nerki.
> Rum z lodem - atakuje wątrobę.
> Gin z lodem - atakuje mózg.
> Whisky z lodem - atakuje serce.
>
> Wygląda na to, że ten cholerny lód szkodzi na wszystko!

Bo generalnie w wódkach to jedynie ta woda szkodzi 3333-))

30. Data: 2017-07-23 18:55:02

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:
> Dlatego nie rozumiem tego wegetariańskiego/wegańskiego terroru.

To ci wytłumaczę: przeciwstawianie się złu jest moralnym obowiązkiem
człowieka. Wtedy robi się coś dobrego. A jeśli jesteś obojętny na zło, to
sam robisz coś złego.

Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!