Wierzby - szczepienie

1. Data: 2001-01-24 22:15:43

Temat: Wierzby - szczepienie
Od: "jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !
Mam w swoim ogrodzie pare mlodych
wierzb takich ,,zwyklych '' szczepionych na pniu
{ pien srednicy trzonka od kilofa }
...te mi sie juz nie podobaja.......
{ bo sa takie miotly :-( }
mam takze inne wierzby {np takie z bialymi
delikatnymi listkami , oraz 3 rodzaje penduli }
te mi sie podobaja :-)
Co chcialbym uczynic ? Na pniu tych co mnie sie
nie podobaja zaszczepic te ktore sie podobaja .
Pytanie . Czy nalezy to uczynic juz teraz ?
Jaki sposob szczepienia bedzie odpowiedni ?
jakie dlugie zrazy mialy by byc i skad { z jakiej czesci
galezi } pobierac ? I czy jest duza szansa ze sie przyjma
{ nie chcialbym zmarnawac w razie czego ich } czy zaryzykowac
2 np na poczatek ?

dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
Jara

2. Data: 2001-01-25 20:26:14

Temat: Re: Wierzby - szczepienie
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Jezeli nie odezwie Ci sie jakis praktyk to moze kup lutowy numer Kwietnika -
jest tam artykul o szczepieniu i okulizacji, moze na poczatek wystarczy.
Pozdrawiam Wiesia

3. Data: 2001-01-25 23:30:59

Od: "jara" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Kwietnika -
> jest tam artykul o szczepieniu i okulizacji, moze na poczatek wystarczy.

Czesc !
Robilem kiedys nawet prace dyplomowa z okulizacji
ale juz zapomnialem bo czym innym sie zajmuje.
Pozostanie mi ew ksiazke jakas pozyczyc od sasiada
jak nikt tego nie robil ...... :*(
Dzieki ...zerkne co tam pisza....
pzdr
Jara