Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
Date: Thu, 1 Feb 2018 22:44:08 +0100

Pan Borys Pogoreło napisał:

> ... Chin ;)

E tam Chin. Kiedy ja te czajniki paliłem, rządy w Państwie Środka
dzierżył przewodniczący Mao. Potem jeszcze przez dekadę jego
następcy uważali, że najlepiej będzie, jeśli Chińczycy ubrani
w jednakowe mundurki całymi dniami będą wozić taczkami piasek
na budowie. Wtedy głupie pomysły do głowy nie przychodzą, czasu
na nie nie staje. Koncept, by produkować wszystko dla wszystkich
(osprzęt herbaciany zwłaszcza) pojawił się później.

Jarek

--
Pewien działacz imieniem Mao
narozrabiał w Chinach niemao.