Wieści z Europy - adopcje dzieci

81. Data: 2005-07-05 12:49:01

Temat: Re: Wie?ci z Europy - adopcje dzieci
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Joanna Słocka mnie
niestety powstrzymują:

Wątła ale prawdziwa:-)

puchaty

82. Data: 2005-07-05 12:49:46

Temat: Re: Wieści z Europy - adopcje dzieci
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No pewno. Każdy facet powinien byc dumny z wykonywania swoich
> obowiązków.

Wybacz, rodzenie z żoną nie jest obowiązkiem faceta, jakkolwiek jest bardzo
miłym gestem.

Margola

83. Data: 2005-07-05 12:51:14

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Margola mnie niestety
powstrzymują:
> No coś Ty, to jest Wyższe Stadium Wtajemniczenia ;)

Nie mogę Ci odpowiedzieć - choćbym nawet chciał - bo mam akurat piłkę
tenisową w ustach.

puchaty

84. Data: 2005-07-05 12:56:43

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.dzieci,pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty siwa
mnie niestety powstrzymują:

> Chętnie bym się zamieniła. Proszę, nie porównuj patrzenia z rodzeniem.

Ale z drugiej strony: "czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal".

puchaty

85. Data: 2005-07-05 12:59:57

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> -
> Pozdrawiam serdecznie i do jutra

Łeee, dopiero przyszła i już sobie idzie... ;-)
(Gdzie byłaś jak Cię nie było?)
ER

86. Data: 2005-07-05 13:23:24

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> Wybacz, rodzenie z żoną nie jest obowiązkiem faceta, jakkolwiek jest bardzo
> miłym gestem.

Jak zmywają też są tacy rozczulający, bo nie muszą...

--
s i w a
w sumie trochę sobie jaja robię...

87. Data: 2005-07-05 13:29:34

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zmywają też są tacy rozczulający, bo nie muszą...

Widzę drobną różnicę między zmyciem garów, a asystowaniu przy porodzie, mimo
wszystko. Ty nie?

Nie każdy facet przy porodzie jest rozczulający, wierz mi. Nie mówię tego na
przykładzie własnych doświadczeń, bo u mnie do cesarki nie wpuszczali. A
poza tym mój wbrew starannemu imydżowi jest strasznym histerykiem i nie
wiem, czy bym się nie bała ;)

Margola

88. Data: 2005-07-05 13:42:23

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał(a):

> Widzę drobną różnicę między zmyciem garów, a asystowaniu przy porodzie, mimo
> wszystko. Ty nie?

Przyznam... niewielką...
Z dwojga złego wole gary :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

89. Data: 2005-07-05 14:09:54

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznam... niewielką...
> Z dwojga złego wole gary :)

Ja widzę ogromną, może dlatego, że a) gary do zmycia są codziennie, b)
najczęściej robi to TŻ :) a rodzenie raz mam za sobą, i to cięciem.

:)

Margola

90. Data: 2005-07-05 14:32:46

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola napisał:

> Albo nie wiesz, że znasz ;)
Gejów raczej umiem rozpoznać, bo kiedyś miałem
kolegę, natomiast lesbijki zdecydowanie nie.
Ale związek ma to do siebie, że jest widoczny
jako para.

> Jeśli idzie o znanych mi ludzi, motywacja jest jedna: chcą być razem i
> podjąć OBOWIĄZKI
Do tego nie potrzebują ślubu.

> O adopcji powiem tyle, że jestem stanowczo przeciw. NIc mnie nie przekona :)
Każda sprawa to oddzielny problem. Opieka jest darem
miłości i trudno to zadekretować przepisami.

J.

[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?
Twoje Kolekcje on-line ?
Konstytucja Rzeczypospolitej Partyjnej
"Oto, co zniszczy rodzaj ludzki:
[GW]Odwrót od feminizmu? ;)