Wieści z Europy - adopcje dzieci

41. Data: 2005-07-04 22:18:07

Temat: Re: Wieści z Europy - adopcje dzieci
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Naprawdę pojmuję to nieco inaczej - oboje 'robią' czyli płodzą, czyli rodzą.

Biologii nie przeskoczysz. To szowinistyczna sucz.
Płodzą owszem. Nie rodzą.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

42. Data: 2005-07-04 22:54:13

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Biologii nie przeskoczysz. To szowinistyczna sucz.
> Płodzą owszem. Nie rodzą.

Dla mnie równoznaczne. Jak chłop (w przypadku związku hetero) zrobił, to i
ma przywilejo-obowiązek także z matką swego dziecka _swego potomka_ urodzić,
znaczy namęczyć się też nieco, wspólnie z tą rodzącą. U nas tak przynajmiej
było i nie wyobrażam sobie innego scenariusza.
Niemniej jednak z czysto biologicznego (a i semantycznego) punktu widzenia,
Ty masz rację.:-)
Iwonka

Pytanie mocno turystyczne
[portal] Forum Pediatryczne