Więzienie ale czy takie????

1. Data: 2003-09-04 10:14:11

Temat: Więzienie ale czy takie????
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomościach w radiu ZET...zresztą nie tylko tu podano informację
Więzienie Jak W UE
"Zajmuje powierzchnie prawie pięciu hektarów, a jego budowa pochłonęła ponad
80 milionów złotych. W Piotrkowie Trybunalskim zostanie uroczyście otwarty
najnowocześniejszy w Polsce areszt śledczy spełniający normy Unii
Europejskiej."
Cele pomieszczą w sumie 600 więźniów. Na oddziałach czekają na nich sale
terapeutyczne i telewizyjne. Jest także boisko do koszykówki. Areszt ma być
także superbezpieczny. Całość otoczono kilkumetrowym murem i wyposażono w
system kamer oraz bramki wykrywające niebezpieczne przedmioty.

Moje pytanie:
1. Czy takie więzienia powinny być dla skazanych ( chodzi mi o
standard )
2. Czy takie sumy pieniędzy powinny być wydawane na ludzi łamiących
prawo?
3. Czy nie lepiej zamykać więźniów w "lochach" zwłaszcza tych
skazanych za zabójstwa, gwałty...
Napiszcie co o tym myślicie.

Edyta

1. Data: 2003-09-04 10:23:07

Temat: Re: Więzienie ale czy takie????
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl>

> [...]
> łamiących prawo?
> 3. Czy nie lepiej zamykać więźniów w "lochach" zwłaszcza

Moim zdaniem takie więzienie jest dobrą wróżbą dla
społeczeństwa, bo jeśli ELITA zbudowała sobie więzienie
dla siebie, to zapowiada - że wkrótce możemy być świadkami
bardzo dziwnych wydażeń. :o) :o) :-)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-04 10:27:13

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]

> społeczeństwa, bo jeśli ELITA zbudowała sobie więzienie
> dla siebie, to zapowiada - że wkrótce możemy być świadkami

PS. tylko jak oni to wyliczyli te 600? I dlaczego tak mało??
\|/
re:

1. Data: 2003-09-04 10:30:48

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> PS. tylko jak oni to wyliczyli te 600? I dlaczego tak mało??

Reszta się nie kwalifikuje do ELITY :)))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-09-04 10:38:04

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Reszta się nie kwalifikuje do ELITY :)))
> Pozdrawiam
> Vicky

no to nie mam szans :-(
(a może i dobrze?) :o)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-04 10:49:50

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<....>

>Moje pytanie:
>1. Czy takie więzienia powinny być dla skazanych ( chodzi mi o
>standard )

w cytacie mowa o areszcie śledczym.

>2. Czy takie sumy pieniędzy powinny być wydawane na ludzi łamiących
>prawo?

Są to sumy wydawane na ochrone spoleczeństwa przed nieskrepowanymi
poczynaniami obob co do których istnieja pewne wątpliwości...
Wydaje sie, ze zadna suma jak dotąd nie jest wystarcająca...

>3. Czy nie lepiej zamykać więźniów w "lochach" zwłaszcza tych
>skazanych za zabójstwa, gwałty...
>Napiszcie co o tym myślicie.

Myśle, ze adaptacja lochów do takich celów (choćby wymogi bezpieczeństwa)
bylaby znacznie kosztowniejsza... nie wspominając o tym, ze pewnie zaden
konserwator zabytków nie zgodzilby sie na jakiekolwiek przeróbki. :)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-04 10:58:45

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Edyta <e...@l...com.pl> napisał(a):

> [...]
> prawo?
> 3. Czy nie lepiej zamykać więźniów w "lochach" zwłaszcza tych

Ja jestem bardzo wyrozumiałym człowiekiem, ale paru przejściach z bandytami,
nie mam wiele wyrozumiałości dla przestępców. Szlag mnie trafia jak widzę coś
takiego. Jasne, że każdemu powinno dać się szansę na wyjście z
przestępczości, ale myślę, że powinno to się odbywać na sprawiedliwiejszych
warunkach. Spodobał mi się ostatnio pomysł (bodajże w niemieckich
więzieniach), aby skazańcy, którzy chcą oglądać telewizję - powinni płacić
abonament. U nas to wiadomo trochę inaczej to wygląda, ze względu na to, co
nam pokazuje telewizja publiczna. Ale ogólnie zasady powinny być takie jak na
wolności, jeśli coś chcesz - musisz na to zapracować. Jeśli ja bym chciała
iść na siłownię, to ja muszę za nią zapłacić (a nie coś ukraść, by trafić do
więzienia, w którym siłownie są gratis).
Pieniądze które idą na takie sprawy, jak TV, boiska etc... IMO powinny iść
przede wszystkim na stowrzenie miejsc pracy dla więźniów i w zamian za tą
pracę mogliby korzystać z przywilejów. A w przypadku mniejszych przestępst
zamiast kogoś zamykać w "uniwerstecie patologii", można by również stowrzyć
możlowość odpracowania tego. Jak dla mnie taka resocjalizacja jest o wiele
sensowniejsza.

Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-09-04 11:07:43

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> społeczeństwa, bo jeśli ELITA zbudowała sobie więzienie
> dla siebie, to zapowiada - że wkrótce możemy być świadkami

Ale przecież to idzie z naszych pieniędzy z naszych podatków?!!!!
Czy to jest OK... a co z głdującymi dziećmi czy bezdomnymi ???
Dziura w budżecie też coraz większą a my wydajemy pieniądze na przestępców i
to jakie sumy!!!
Edyta

1. Data: 2003-09-04 11:08:32

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> PS. tylko jak oni to wyliczyli te 600? I dlaczego tak mało??

Tego nie wiem... w wiadomościach nie podają....
Edyta

1. Data: 2003-09-04 11:13:13

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylaby znacznie kosztowniejsza... nie wspominając o tym, ze pewnie zaden
> konserwator zabytków nie zgodzilby sie na jakiekolwiek przeróbki. :)

Ok... areszt śledczy aresztem śledczym ...ale nie za taka sumę
pieniędzy...tam są prysznice, telewizja boisko do gry w piłkę...może im
jeszcze powinni basen wybudować????
A lochy by się znalazły... nie w zamku...szkoda,
Wybudować " bunkry" pod ziemią bez okien... napewno mniejszy koszt !!!
Edyta

Pytanko !!!
Anonim
Nie chce byc sama - bylo /podsumowanie/
Tajemnice szczęśliwego związku z kobietą
notatki z ubóstwa - przyczyny