Wigilia-ryba

1. Data: 2003-12-19 08:10:11

Temat: Wigilia-ryba
Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje sprawdzonego przepisu na rybkę wigilijną "na cieplo".
Najlepiej Pstrąg lub Dorsz pieczony.
Jestem laikiem w sprawie przyrzadzania rybek wiec poprosze takze o dobre
rady.
Z gory dziekuje
i pozdrawiam wszystkich w prawdziwie świątecznym nastroju :)
Kasia

2. Data: 2003-12-19 08:14:34

Temat: Re: Wigilia-ryba
Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam - z rozpędu wysłałąm na tę grupę.
Miało być na kuchnia oczywiście :)

Ale jakby ktoś ......

Przepraszam za bałagan
Kasia

3. Data: 2003-12-19 10:54:26

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

Clinical and Dietary Nutrition
www.zlotemysli.pl/?id_c= 4916.
Nowy dział MM
Nie chce mi się jeść...
Chcesz, aby Twoje święta były wyjątkowe? Potrawy, którymi zachwycisz swoich najbliższych!