Wigilia - rybka

1. Data: 2003-12-19 08:10:48

Temat: Wigilia - rybka
Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje sprawdzonego przepisu na rybkę wigilijną "na cieplo".
Najlepiej Pstrąg lub Dorsz pieczony.
Jestem laikiem w sprawie przyrzadzania rybek wiec poprosze takze o dobre
rady.
Z gory dziekuje
i pozdrawiam wszystkich w prawdziwie świątecznym nastroju :)
Kasia

1. Data: 2003-12-19 12:29:47

Temat: Re: Wigilia - rybka
Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rady.
> Z gory dziekuje
> i pozdrawiam wszystkich w prawdziwie świątecznym nastroju :)

Ja pstrąga saute pieke w piekarniku...ale wczesniej ryby wkładam do zalewy
(pół porcji piwa, pół porcji oleju, 1-2 opakowania przypraw do ryb, ja
używam Kamis). Dobrze żeby poleżały w tej zalewie kilka godzin(wtedy są
aromatyczne), potem do piekarnika, a w nim maksymalnie pół godziny.
pozdrawiam również bardzo świątecznie,
Iza

1. Data: 2003-12-19 12:48:57

Temat: I co Ty na to Władysławie?/Re: Wigilia - rybka
Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Grzyb" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

> Ja pstršga saute pieke w piekarniku...ale wczesniej ryby wkładam do zalewy
> (pół porcji piwa, pół porcji oleju, 1-2 opakowania przypraw do ryb, ja
> używam Kamis). Dobrze żeby poleżały w tej zalewie kilka godzin(wtedy sš
> aromatyczne),
no właśnie?
Po co luźne mięso macerować?
d.