Re: ...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...

From: Trapez <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ...:::?Wilcza kora, a rak płuc?:::...
Date: Sat, 13 Aug 2005 18:50:12 +0200

Dnia Sat, 13 Aug 2005 12:10:30 +0000 (UTC), Leslaw Bidzinski napisał(a):

> Co za bzdury!!. glodowka, lewatywa itp!!!

Jakoś ludziom to pomaga (doświadczenie własne i innych osób z którymi
rozmawiałem), a bzdurą jest twierdzenie, że ktoś bez zmiany trybu życia
który doprowadził do choroby, uleczy się tylko za pomoca ziół. Jak już
jesteśmy przy ziołach, to polecam świetne pozycje Andrzeja Czesława
Klimuszko pt. "Wróćmy do ziół" czy Gianadija Małachowa "Zioła dla zdrowia".
Nie trzeba wydawać kupę kasy na jakieś sprowadzane zza oceanu środki, które
podczas podróży i tak stracą dużo na wartości, a lepiej rozejrzeć się
wokół.

> Wszytko to powinno sklonic lekarzy i specjalistow do szukania i
> udostepnienia pacjentom takze i tych niekonwencjonalnych srodkow
> pomocniczych chocby porzez uznanie ze taka pomoc jest potrzebna.

Ale po co? Jeśli środki niekonwencjonalne okazują się skuteczne, to spada
ranga "nowoczesnej medycyny" i lekarzom wcale to nie jest na rękę.

> Jestem wykwalifikowanym zielarzem z wlasna klinika w Walii w Wielkiej
> Brytanii i moze Pan zobaczyc nas na internecie pod
> www.medicalherbalistsuk.com

Skoro nie zna Pan sposobów na oczyszczanie organizmu, znanych od
tysiącleci, a może i jeszcze dłużej, stosowanych z powodzeniem, to
współczujęPańskim pacjentom. Na poszerzenie zawężonych horyzontów polecem
"Oczyszczanie organizmu" Gienadija Małachowa. Ja jakoś dzięki temu
wyleczyłem się z wielu dolegliwości, uznznych za chroniczne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl