Wilgotność powietrza

1. Data: 2003-03-23 20:52:41

Temat: Wilgotność powietrza
Od: "Stanley" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy można w miarę niewielkim kosztem zwiększyć
wilgotność powietrza w pokoju?
Dodam że mieszkam w bloku (niestety), a w archiwum
nic nie znalazłem.

Pozdrawiam
Krzych

2. Data: 2003-03-23 21:30:22

Temat: Re: Wilgotność powietrza
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Stanley napisał(a) w wiadomości: ...
>niewielkim kosztem [...]

Doraznie i niewielkim kosztem mozna opryskiwac rosliny woda i wieszac
pojemniki z woda na kaloryferach (przy braku pojemnikow, mokre reczniki) -
klopotliwe, ale tanie i dziala.
Wietrzenie tez powinno zwiekszyc wilgotnosc powietrza, gdy na zewnatrz
dodatnia temperatura (a wewnatrz wlaczone kaloryfery). Jednak z wietrzeniem
przy roslinach wrazliwych na wahania temperatury trzeba uwazac.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-03-23 23:15:48

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Doraznie i niewielkim kosztem mozna opryskiwac rosliny woda i wieszac
> pojemniki z woda na kaloryferach (przy braku pojemnikow, mokre reczniki) -
> klopotliwe, ale tanie i dziala.

Ja rowniez mieszkam w bloku. Mam na kaloryferze 10 glinianek.
Woda paruje z nich bardzo szybko a ulgi nie ma :(
To jednak nienajlepszy sposob...
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |